亂批福利害一家九口

幫助有需要的人士,助他們度過一時難關,是社會各界都願意見到的事。不過,若批出過多福利予窮人,浪費社會資源事小,剝削他們自力更生的機會事大。
早前,有公屋家庭食蛋糕中毒,被發現一家九口住在二百多呎的單位之內。經傳媒大事報道之後,立即引起社會關注。有議員乘機走出來,為他們申請綜援等福利。問題是,有必要額外為他們申請資源嗎?
回到最初,該家庭持單程證來港之前,已在香港試住一個月。對於香港的居住環境是怎樣,清楚不過;而且,最終選擇來港,自然是代表他們有能力負擔一家九口在港的生活費,否則根本不會來港。
他們早已預計過,有足夠能力在香港的生活;但你仍然可以覺得他們可憐,私下將錢交給他們,讓他們知道香港社會的溫暖。而且,該一家九口應該也不會預期外人可以長期幫助他們,最終要改善生活,仍然要靠自己的努力。
不過,一旦將社會資源交給他們,硬要替他們申請各項福利,為他們提供長期依靠政府的金錢資助,扼殺了他們自力更生的動力。
不僅如此,更有人希望,替他們申請較大的公屋單位。但他們來港之前,早已知道香港的居住環境,替他們申請額外的單位,並不是他們最初所預期得到的。
更令人擔心的是,較大而又能立即獲批的公屋單位,多在較偏遠的地區,例如天水圍。先別管因忽然曝光而加快他們的上樓程序,會否阻慢其他同樣有需要的人士得到公屋單位。若因此而分配一間在較偏遠地區的公屋給他們,令他們要在偏遠地區居住,遠離工作地點,要他們之中有工作能力的家庭成員繼續工作嗎?但上班交通時間長,減少他們家庭團聚時間,加上議員為他們申請政府資源不遺餘力,為他們提供依賴政府過活的誘因,浪費公帑事小,阻礙他們自發上進事大。
《蘋果批》認為,就算香港政府再有同情心,亦應僅限於讓他們合法地在原有的公屋居住。額外的資源,應透過自行發憤去爭取,而不是見事件曝光後,把錢塞到他們手中,剝削他們自力更生的原動力。

連他們都不覺得自己可憐,旁人又何必故作好心,助他們申請額外的資源 ?
高明輝

4 responses to “亂批福利害一家九口

  1. 每個申請得綜援的人士或家庭﹐或多或少都有一定的困難和問題﹗若有所謂特殊情況使用酌情權都無可厚非的。但老實說﹐我看不出他們有什麼
    特殊情況噃﹖什麼叫特殊情況﹖無錯﹐他們的情
    況又真係幾特殊架﹗特別安排上演一幕都市悲情吖嘛﹗他們個個都健康力壯。無飯食咪搵嘢做搵飯食囉﹗香港人唔做嘢都係無飯食架啦﹗大把香港人都係一人養五六口啦﹗香港就係咁﹐唔得、唔適應就咪落嚟﹗尤其他們明知來港後連住的地方也沒有﹖﹗仍要來港﹐即是擺明預咗架啦﹗個女人自己講架﹗預咗辛苦同捱吖嘛﹗咁依家唔駛做又有得食、又有書讀、重有埋屋住﹗即係點呢﹖咁叫做捱﹖駛唔駛畀間花園洋房你哋住先唔叫捱呀﹖又抑或擺明有預謀落嚟食亞公呀﹖﹗對於這種人我就非常不滿喇﹗
    我就捱過喇﹗懷孕期間﹐一天兩人的伙食費是十元港幣﹗什麼叫捱都未識就唔好講得咁大聲﹗頂﹗越打越火滾﹗

    不過愛心爆棚的港人會說﹐唔通睇住佢哋餓死咩﹖啲細路係最無辜的﹗說這話或這樣想的人請用用腦﹐無正常人會坐喺度餓死架﹗坐喺度等餓死嘅人﹐就由得佢去死好過啦﹗咪鬼陘住地球轉﹗嘿嘿﹗什麼叫窮則變﹐變則通﹖什麼叫馬死落地行﹖最鬼憎啲人內地人落到嚟香港說三道四的﹐怨這怨哪﹗口口聲話香港怎樣不好﹗又話被人歧視;又話鄉下間屋又有幾多百、千呎﹗又話有自家種的菜和養的走地雞食。係囉﹗係囉﹗喺鄉下食住都舒服好多﹗咁做乜要落嚟被人歧視咁昂九呀﹖﹖難道有人攞槍指住你迫你落嚟﹖嘿嘿﹗所以還是請回吧﹗同胞﹗香港不適合你啦﹗

    反之﹐現時很多新藥政府都要病人自費購買﹐遲些還要執行診症費都要用者自付。所以有好多病人無錢買新藥、貴藥﹐要用舊藥﹐丁作用多到不得了﹗有藥醫無錢買﹐這些人不可憐嗎﹖這些人就真係等死喇﹗這些人不是還更迫切需要政府的幫助嗎﹖點解又唔見政府使用酌情權幫下佢哋﹖看看報紙的貼心欄就知道幾多人都係靠善心的港人捐錢才得以買藥、醫病﹗佢哋絕大部份重係香港人嚟添﹗好些還是土生土長的﹗我就是其一喇﹗我每月要畀二、三千元自費藥﹗但我又沒有工作﹗誰來幫我呢﹖不就是自己想辦法嗎﹖不就是一家大小為了我的病而捱嗎﹖我都想問下誰來幫我﹖

    其實一直以來﹐已經有好多內地人因為本港醫療技術較好和充滿善心的港人﹐有病就來港求醫、籌款。本來我對於這些都沒有異議的。但因為太多人有樣學樣。祖國單單廣東省就已經有不少這類人啦﹗香港怎承擔得起﹖況且是否應該分先後次序呢﹖是否港人應有優先權享用這些福利呢﹖

    是的。綜援本來是很好的制度﹐在危急時可以幫助有需要的老弱孤寡。但就被那些處心積慮的有心人玩自殺、玩執垃圾食物中毒(呢招深圳好流行架﹗)、玩九頭人住二百呎的屋(我夠係六人住三百呎啦﹗)、甚至玩假離婚、玩可憐、博同情﹗但呢啲人係咪真係咁可憐呢﹖佢哋個個龍精虎猛﹐是有氣有力的健全人士。我很想知道那個酌情權是怎麼個酌情法﹖
    那個幫助他們去拿身份證和綜援的議員﹐是什麼居心﹖是否用屎眼諗嘢架﹖博選票都不是這樣吧﹗慷港人之慨﹗嘿嘿喇﹖議員是出納稅人的糧架﹗那個行得坎得重食得嘅男人唔可以同佢哋去咩﹖如果話佢要返工咪等佢無工開時先去囉﹗又話佢做散工﹐成日開工不足﹗咁應該有大把時間啦﹗急都唔急那三兩日啩﹗況且佢哋落嚟都十日啦﹗若果係急點解唔一早去攞﹖又況且政府畀嘅期限重有大把時間。你估急屎咩﹖話去就去﹗死就話去就去啫﹗那個人又已經來港六年﹐自己當年都攞過啦﹗應該識啦啩﹗呢啲議員正一攪屎棍、又名政棍﹗我叫聲你做大爺喇﹗得閒又想出位就唔該你去搵啲有建設性、有意義嘅嘢嚟攪下啦﹗不過﹐我諗用屎眼諗嘢嘅人都唔知乜嘢叫做有建設性、有意義架啦﹗可能連呢幾隻字都唔識添噃﹗嘿嘿﹗

    什麼人應該幫助呢﹖如早前猝死的36歲地盤工人的遺屬﹐他留下高堂與妻小共五人。雖然那未亡人仍未係合法港人。但我也支持、同意給予她們幫助。因為她們的情況就是特殊、意外﹗絕不是攙雜水份的垃圾﹗
    不像那九口家有預謀的行為。
    我早前也有兩篇劣文說這個混水摸魚的內地人﹗
    http://sallyhck.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=700075
    http://sallyhck.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=707670

  2. 他們來港前根本已經知道香港的生活情況, 既然知道生活艱難, 他們已有心理準備才申請來港, 其他人又何必硬把福利塞給他們呢? 況且陳生在電視新聞中提及, 申請來港的其中一個原因是"香港人會幫人", 這樣他們是否一早安排是次中毒行動, 以搏取更多幫助? 其他人會否有樣學樣, 只要想辦法上頭條, 福利自然會送上門.

  3. 講真,我認識咁人中,真的只有大陸人才會攤大手板問人攞錢﹗
    好似呢9個人,一落黎香港就黎攞錢又攞樓,自己有2棟樓又唔講,又難得d區議員又要駁出位,知道唔岩規矩,都硬要幫人攞錢﹗
    呢d行為,直剝奪番港人既利益,最不幸既係,呢個會開一個好壞既先例,就係俾d新移民同快黎既人知道,原來自己有野放起大陸唔講,同區議員講冇錢開飯,咁政府就自然送錢黎﹗可悲﹗
    咁做,不僅無助提升人民質素,還會做成社會分化,不利社會發展﹗
    要知道,雖然而家香港唔夠出生率,引入新移民,的確可改善情況﹗但而家係要引人可幫香港的人,而唔係蠶食香港資源既渣滓。

  4. 不好意思錯字一大籮﹗
    改錯字︰陘=阻, 丁作用=副作用, 貼心欄=愛心欄, 行得坎得=行得走得,

發表迴響

