公立醫院阻人生仔

1

高:最近有團體話要內地孕婦都要去公立醫院生仔,究竟好事定壞事?

尹:我剛為人父,本來高興到不得了。但最不開心的就是和老婆選擇了公立醫院生仔,醫生護士個個態度有幾差,得幾差!我個女不受人奶,想轉吃奶粉,個護士甚麼理由也沒有,就話不可以。

何:這是不是一種高高在上的專業人士,和無知百姓的對立呢?即係我識醫人,你唔識,你要聽我話。

尹:服務態度差到火滾,我個女有咩問題,都冇人肯講多兩句,總之就不當你是客人,莫講話服務你,稍是多點意見都黑口黑面。醫護人員當正公立醫院係自己王國!我眼見內地孕婦更加忍氣吞聲!

何:她們不懂得如何投訴嘛!但成間醫院,總有一兩個部門是做得好吧!

3

高:其實公立醫院質素差同佢薪酬按年資計算有冇關係?

尹:我觀察到越後生服務態度越好,年紀越大的,服務就越差。

高:有冇具體例子?

尹:我個BB有事,要求過一個較老資歷的護士跟進,佢冇理;之後我再問個年輕護士,佢就肯幫。明明佢做到,但好快佢又俾年長護士鬧。

4

何:醫務人員一定會話人手問題,要加資源。你又點睇?

尹:我諗唔係資源問題,佢硬件好好,係服務態度問題,可能佢唔係好怕得失病人。


何:明明醫生苦讀十年,就是學醫人,但家資深醫生就去搞管理,唔使醫人,而識管理的人才又拒絕納入醫療體系,完全錯配,浪費人力和專長

5

何民傑、高明輝整理

發表迴響

