點解港大女生要舉雪山獅子旗?

一 見 港 大 女 生 陳 巧 文 舉 起 西 藏 雪 山 獅 子 旗 , 有 個 電 視 攝 影 師 就 當 場 質 問 佢 「 係 唔 係 中 國 人 ? 」 咁 究 竟 點 解 聲 稱 並 唔 係 支 持 西 藏 獨 立 佢 , 要 堅 持 高 舉 雪 山 獅 子 旗 呢 ?
主 持 : 楊 卓 華 、 高 明 輝

1


zoom


zoom

陳 : 我 諗 西 藏 旗 本 身 係 好 iconic ( 有 象 徵 意 義 ) , 亦 都 係 談 話 熱 點 , 好 多 傳 媒 都 集 中 講 我 西 藏 旗 , 但 係 我 唔 止 係 西 藏 旗 , 西 藏 旗 只 係 我 其 中 一 個 banner 。 達 賴 喇 嘛 ( 在 西 方 ) 差 唔 多 係 個 pop icon ( 潮 流 象 徵 ) , 但 係 我 唔 係 因 為 呢 個 原 因 。 好 似 台 灣 , 我 都 覺 得 台 灣 係 有 決 定 自 己 前 途 權 利 … … 我 亦 支 持 宗 自 由 … … 我 其 中 一 個 banner ( 橫 額 ) 都 係 法 輪 功


zoom

陳 : 我 覺 得 佢 個 意 見 好 valid ( 有 效 ) , 我 會 保 證 我 立 場 表 達 到 出

2


zoom


zoom

陳 : 我 覺 得 外 表 衣 , 甚 至 做 咩 職 業 , 同 你 講 政 治 訊 息 係 完 全 冇 關 係 … … 不 過 我 知 現 實 上 就 唔 係 咁 , 如 果 有 個 人 大 學 西 裝 講 , 同 有 個 豬 肉 佬 街 市 講 同 一 樣 , 你 都 可 能 會 相 信 大 學 講 師 多 , 全 世 界 都 係 咁 , 我 覺 得 係 可 惜 , 不 過 現 實 就 係 咁 。

One response to “點解港大女生要舉雪山獅子旗?

  1. 引用通告: Links: 2008-05-22 « ideas Revolutionary

發表迴響

