89 . 97 . 08 三 代 大 學 生 看 六 四

慷 慨 激 昂 上 街 的 八 九 年 大 學 生 , 因 回 歸 心 情 變 得 複 雜 又 迷 惘 的 九 七 年 大 學 生 , 到 今 天 被 高 漲 「 愛 國 」 情 緒 包 圍 的 大 學 生 , 對 六 四 都 有 不 同 的 感 受 … …

主 持 : 楊 卓 華   高 明 輝


zoom

周 澄 : 我 估 ( 大 學 生 對 六 四 ) 算 係 有 淡 化 。 好 大 眾 講 法 就 係 : 六 四 可 能 真 係 唔 , 但 係 家 中 國 已 經 有 進 步 , 我 唔 好 再 講 呢 。 我 唔 知 咁 算 唔 算 係 淡 化 , 但 係 即 使 家 中 國 已 經 有 進 步 , 我 係 咪 唔 追 求 六 四 屠 城 責 任 呢 ? 第 二 , 好 值 得 商 榷 就 係 , 究 竟 佢 睇 到 進 步 係 邊 一 方 面 進 步 呢 ?


zoom

黃 瑞 紅 : 六 四 時 , 我 讀 中 二 。 我 入 大 學 時 已 有 一 個 講 法 , 如 果 六 四 唔 鎮 壓 , 可 能 中 國 會 好 亂 , 但 陣 時 始 終 仲 係 九 七 前 後 … … 去 到 家 , 再 10 年 後 , 家 年 輕 人 , 一 來 冇 經 歷 過 六 四 , 佢 腦 中 並 冇 電 視 機 直 播 流 血 畫 面 , 同 時 又 聽 到 有 部 份 指 鎮 壓 係 合 理 講 法 , 又 睇 到 中 國 經 濟 起 飛 、 崛 起 , 佢 會 更 容 易 接 受 呢 個 講 法 。


zoom

蔡 耀 昌 : 當 時 香 港 有 個 前 途 問 題 , 整 個 社 會 氣 氛 包 括 學 生 , 都 比 較 關 心 前 景 。 我 對 包 括 八 九 之 前 幾 次 學 潮 , 都 幾 關 注 , 所 以 當 時 成 個 八 九 民 運 我 都 比 較 投 入 ; 家 畢 竟 都 經 過 19 年 , 你 可 以 話 多 元 , 我 睇 到 一 般 學 生 個 關 注 點 可 能 比 較 分 散 。


zoom

黃 瑞 紅 : 我 覺 得 近 呢 10 年 年 輕 人 最 大 問 題 係 種 淡 化 問 題 , 冇 經 歷 過 、 唔 知 、 冇 感 受 , 唔 覺 得 係 一 件 好 貼 身 好 關 佢 。 佢 真 係 冇 感 受 , 亦 都 好 似 好 遙 遠 , 所 以 好 冷 淡 , 但 唔 係 刻 意 , 對 大 部 份 後 生 仔 講 , 呢 個 就 係 令 我 覺 得 佢 對 六 四 冇 我 咁 緊 要 原 因 。

周 澄 : 學 生 好 多 都 覺 得 要 關 心 中 國 , 但 我 覺 得 方 向 可 能 有 少 少 錯 。 例 如 奧 運 時 候 , 佢 都 會 好 支 持 , 覺 得 都 應 該 一 齊 去 迎 接 奧 運 聖 火 … … 佢 可 能 並 唔 反 對 中 國 有 人 權 , 但 ( 對 六 四 ) 就 唔 係 咁 清 楚


zoom

莊 耀 洸 : 隨 住 件 事 越 來 越 耐 , 件 事 都 好 容 易 被 淡 化 … … 但 放 長 遠 睇 , 譬 如 話 四 川 地 震 , 都 會 諗 番 , 點 解 發 生 事 ? 會 唔 會 係 管 理 上 有 問 題 … … 始 終 一 個 開 放 社 會 , 人 都 會 思 考 番 , 其 實 個 政 府 係 咪 有 唔

發表迴響

