保 護 版 權   就 要 先 假 定 你 有 罪 ?

最 近 新 修 訂 《 版 權 條 例 》 , 令 未 曾 侵 犯 版 權 、 只 係 幫 人 改 機 人 , 頓 時 都 變 成 刑 事 罪 犯 , 實 際 上 係 將 「 侵 犯 版 權 」 定 義 , 越 推 越 盡 … …

主 持 : 楊 卓 華   高 明 輝

1


zoom


zoom

尹 思 哲 : 如 果 我 買 部 遊 戲 機 返 , 部 遊 戲 機 就 係 我 財 產 , 我 拎 佢 去 送 畀 人 , 或 者 丟 佢 , 都 係 我 自 己 事 。 點 解 我 拎 我 財 產 去 畀 一 個 我 授 權 人 去 改 少 少 , 幫 我 改 個 人 會 係 犯 法 ? 話 我 改 機 主 要 目 的 係 用 玩 翻 版 , 呢 個 理 由 絕 對 唔 充 份 , 因 為 佢 犯 案 之 前 假 設 使 用 者 會 做 一 違 法 事 。


zoom

馮 德 聰 : 呢 個 就 係 產 權 問 題 , 佢 話 畀 我 聽 , 部 遊 戲 機 有 唔 改 得 , 究 竟 係 咪 代 表 面 有 唔 係 屬 於 我 呢 ? 因 為 唔 屬 於 我 先 唔 改 得 … … 另 外 , 我 改 裝 一 部 遊 戲 機 , 可 能 係 要 玩 我 自 己 編 寫 遊 戲 , 但 新 修 訂 《 版 權 條 例 》 之 下 , 就 可 能 踩 落 「 規 避 器 件 」 刑 事 範 疇 之 內 。

2


zoom

馮 德 聰 : 其 實 , 刑 事 化 已 經 好 多 範 疇 出 現 。 你 會 唔 會 認 為 係 人 希 望 想 將 私 人 執 法 成 本 轉 嫁 畀 政 府 。

尹 思 哲 : 有 同 感 。 SONY 有 個 遊 戲 機 PS2 早 年 就 同 一 間 香 港 叫 力 生 公 司 打 官 司 。 力 生 好 出 名 改 機 , 然 後 出 口 到 歐 洲 。 當 年 訴 訟 都 係 由 SONY 自 己 提 出 , 從 民 事 途 徑 追 討 。 既 然 有 個 循 民 事 追 討 版 權 利 益 先 例 , 點 解 政 府 要 強 出 頭 , 要 用 刑 事 、 出 動 海 關 同 警 察 呢 紀 律 部 隊 去 代 商 家 拉 人 呢 ?

發表迴響

