我 們 沒 有 忘 記 六 四

十 九 年 前 一 場 學 生 愛 國 運 動 被 武 力 鎮 壓 , 我 們 清 楚 記 得 。 因 為 我 們 明 白 , 沒 有 記 憶 的 「 愛 國 」 亢 奮 , 只 是 一 種 歇 斯 底 里 的 矯 情 。


zoom

陸 先 生 ( 入 境 處 職 員 )
時 六 歲 左 右 , 最 大 感 覺 係 覺 得 好 離 譜 , 冇 言 論 自 由 , 同 埋 覺 得 八 九 年 個 society 係 應 該 開 放


zoom

鄺 先 生 ( 管 理 員 )
最 大 感 受 就 係 坦 克 車 碌 過


zoom

周 澄 ( 中 文 大 學 學 生 會 外 務 副 會 長 )
我 屋 企 比 較 關 心 社 會 時 事 。 八 九 年 我 三 歲 , 父 母 拖 住 我 參 加 百 萬 人 大 遊 行 , 因 為 屋 企 影 響 , 我 係 比 較 知 道 八 九 民 運 發 生 事 … …


zoom

黃 瑞 紅 ( 九 七 年 香 港 大 學 學 生 會 外 務 副 會 長 )
六 四 係 令 我 有 種 我 自 己 覺 得 愛 國 出 現 。 對 我 來 講 , ( 當 年 ) 零 零 碎 碎 片 段 、 印 象 、 感 覺 , 係 好 深 刻 , 就 算 到 今 日 , 都 係 唔 會 忘 記 。


zoom

伍 小 姐 ( 售 貨 員 )
六 四 時 讀 初 中 , 我 覺 得 係 大 家 唔 夠 溝 通 , 學 生 有 一 份 激 情 去 爭 取 民 主 , 如 果 大 家 坦 誠 可 以 有 個 溝 通 , 就 唔 會 有 咁 慘 事 發 生 。


zoom

程 翔 ( 新 加 坡 《 海 峽 時 報 》 高 級 撰 稿 員 )
六 四 呢 件 事 , 每 一 個 香 港 人 , 如 果 佢 係 了 解 個 情 況 、 關 心 國 家 進 步 的 話 , 都 係 應 該 參 與 , 畀 一 點 力 量 大 家 , 支 持 中 國 民 主 改 革 … … 更 重 要 係 , 每 個 人 心 目 中 都 有 自 己 國 家 利 益 , 有 人 民 利 益 自 己 心 度 。


zoom

陶 君 行 ( 八 九 年 學 聯 秘 書 長 )
當 年 學 生 運 動 , 其 實 都 同 愛 國 運 動 好 有 關 係 , 因 為 你 唔 愛 國 話 , 就 唔 會 希 望 中 國 有 民 主 , 所 以 愛 國 同 民 主 係 合 而 為 一


zoom

賴 先 生 ( 退 休 人 士 )
一 言 難 盡 , 呢 係 好 傷 痛 事 , 我 都 唔 知 點 講 好 , 件 事 仲 係 記 憶 猶 新 , 好 似 清 理 天 安 門 咁 , 手 段 唔 恰 當 。


zoom

Simon ( 學 生 )
我 當 時 出 世 , 我 覺 得 中 國 政 府 將 來 始 終 要 正 視 呢 個 問 題 , 希 望 還 番 一 公 道 畀 時 六 四 學 生 。

與 過 去 十 九 年 一 樣 , 今 晚 維 園 有 燭 光 集 會 悼 念 六 四 。 因 為 這 就 是 香 港 。

2 responses to “我 們 沒 有 忘 記 六 四

  1. watch more YouTube 64

發表迴響

