敢 去 愛   就 冇 難 度 ?

三 十 歲 中 學 男 師 同 十 六 歲 女 學 生 學 校 做 愛 , 兩 個 人 「 敢 愛 敢 做 」 。 咁 , 本 地 作 家 陸 以 心 年 初 出 版 一 本 描 寫 「 Y 世 代 」 女 仔 敢 愛 敢 做 《 二 十 五 歲 前 敢 去 愛 》 , 仲 同 《 蘋 果 批 》 講 佢 對 事 件 睇 法 … …

主 持 : 楊 卓 華   高 明 輝


zoom

陸 : 如 果 師 生 戀 係 一 對 一 關 係 , 唔 牽 涉 婚 外 情 , 或 者 係 多 角 戀 , 或 者 係 純 粹 係 性 話 , 我 覺 得 冇 問 題 , 因 為 我 睇 到 有 好 多 成 功 例 子 … … 當 然 , 我 都 要 遵 守 番 香 港 法 例 。


zoom


zoom

陸 : 我 同 意 要 有 條 界 線 , 但 就 唔 係 話 讀 到 form 幾 就 可 以 。 我 覺 得 個 界 線 應 該 劃 大 家 認 真 程 度 , 因 為 你 唔 可 以 否 認 一 師 生 戀 真 係 好 認 真 咁 發 展 , 我 覺 得 我 睇 低 中 學 生 … …

陸 : 首 先 , 我 唔 知 佢 係 同 位 男 老 師 係 just for fun 定 係 真 心 相 愛 , 我 諗 如 果 係 真 心 相 愛 , 個 家 長 係 接 受 到 , 起 碼 , 個 老 師 有 好 崇 高 形 象 , 識 得 點 照 顧 佢 個 女 , 相 對 同 年 齡 男 子 講 , 起 碼 有 經 濟 基 礎 , 年 紀 大 , 識 諗 , 起 碼 可 以 照 顧 到 佢 個 女 。

孫 柏 文 : 但 如 果 你 底 線 係 「 真 心 相 愛 」 就 ok 話 , 我 就 唔 明 白 ( 男 師 ) 結 婚 , 有 小 朋 友 , 又 會 有 乜 問 題 , 如 果 佢 真 係 真 心 相 愛 … … 你 既 然 可 以 接 受 ( 中 學 師 生 戀 ) 呢 樣 , 點 解 唔 可 以 接 受 婚 外 情 ?


zoom


zoom


zoom

陸 : 比 我 更 加 年 輕 Z 世 代 , 已 經 唔 係 好 有 耐 性 。 如 果 佢 係 有 耐 性 , 願 意 等 一 個 適 當 時 機 , 至 去 發 生 呢 事 , 根 本 就 唔 會 爆 出 呢 個 「 多 用 途 室 」 事 件 !

發表迴響

