淫 褻 不 雅 的 common sense

香 港 淫 褻 物 品 審 判 尺 度 , 係 基 於 審 裁 員 理 解 社 會 大 眾 對 何 為 淫 褻 同 不 雅 common sense 而 作 出 判 斷 。 問 題 係 , 對 於 淫 褻 、 不 雅 呢 類 咁 抽 象 , 一 般 人 又 係 咪 真 係 咁 容 易 有 common sense ?

主 持 : 楊 卓 華   高 明 輝


zoom


zoom

金 : 我 唔 係 好 知 影 視 處 係 點 , 但 我 就 覺 得 佢 好 獨 裁 , 論 開 放 程 度 , 我 覺 得 我 ( 淫 審 處 ) 開 放 過 TELA ( 影 視 處 ) … … 其 實 淫 審 處 個 制 度 係 以 英 式 common knowledge , 或 者 係 reasonable man ( 的 角 度 ) , 種 審 法 , 變 每 一 個 人 標 準 都 可 以 唔 同 。


zoom


zoom

周 : 我 睇 到 ( 有 關 情 色 版 的 判 決 ) 係 完 全 唔 嚴 格 , 黑 箱 作 業 , 因 為 成 個 過 程 佢 冇 公 開 討 論 過 任 何 關 於 情 色 版 具 體 準 則 , 點 解 係 不 雅 。

金 : 一 半 一 半 啦 ! 其 實 某 程 度 上 , 淫 審 處 都 好 機 械 式 , 我 唔 知 佢 當 日 討 論 乜 啦 ! 但 係 根 據 有 一 當 時 人 就 話 , 其 實 個 討 論 第 一 階 段 ( 初 審 ) , 係 咪 需 要 公 開 呢 ? … … 之 後 就 係 上 庭 階 段 ( 覆 核 聆 訊 ) , 而 上 庭 就 係 一 個 公 開 程 序 。


zoom


zoom

發表迴響

