家 長 的 夢   就 是 這 樣 被 粉 碎 的

之 前 《 蘋 果 批 》 評 論 小 一 派 位 制 度 荒 謬 , 引 起 唔 少 家 長 共 鳴 。 「 我 個 女 真 係 唔 差 , 點 解 最 後 會 派 成 咁 ? 」 正 係 一 位 家 長 對 現 時 派 位 制 度 作 出 控 訴 。

主 持 : 楊 卓 華   高 明 輝

1


zoom

家 長 陳 女 士 : 我覺得成個制度都係唔公平。我本身係41區(九龍塘、九龍城等地域,被視為一個名校區),我經歷過成個過程。第一輪派位,好多家長必爭學校,校長(自行 派位)已經好選擇性咁去揀學生,可能有神父信,或者有關係,又或者有相熟人,就畀哂先,第一輪我咁就落選﹔落選之後我博第二輪,即刻要搬入 41區,搞好多手續,派位,但結果係我(女兒)就被派到差唔多最尾一間。我諗都冇諗過會派到呢間,我個女唔係差,佢既英文數學都係讀緊小學‥‥


zoom

陳 : 我個小朋友知道之後,實在係有唔開心,因為搬入都係想佢讀一間百年歷史必爭學校。但係最大壓力其實都係家長,因為我真係唔想畀太大壓力個女,真係唔 係佢錯‥‥我可以用呢個lesson教佢,世界未必一定咁如意既!有好多你好想要未必一定有,係冇之餘亦都唔好氣餒,因為你唔係真係差,雖然學 校抽唔中你,但係我家仲係第三階段,咁咪努力咁去叩門‥‥

2


zoom

李 兆 富 : 我自己都係父母,亦都係41區校網,仲係特登搬過去,我好感受到陳小姐種無奈,我同我太太傾過好多好多晚,覺得教育制度去過一個地步,就係(有利)一班 人,佢哋有唔同方法,譬如係(名校)舊生、識得人、又或者同教會等辦學團體關係好,呢班人好自然就係一班有影響力人,一齊搞到個教育制度●「污厘馬 差」。其他家長如果負擔得起,就送去國際學校,最終就害冇能力,又或者好似陳小姐,好循規蹈矩咁玩呢個遊戲,諗住真係去抽,結果就令到你 去外太空!

3


zoom

讀 者 劉 太 : 我 覺 得 最 荒 謬 係 個 計 分 制 度 。 「 自 行 收 生 」 的 計 分 方 法 真 係 好 有 問 題 , 政 府 鼓 勵 市 民 生 三 個 , 但 偏 偏 「 自 行 收 生 」 之 中 , 首 名 出 生 子 女 先 至 有 分 !

博 客 VC ( 網 誌 留 言 ) : 狂 操 幼 稚 園 生 「 實 力 」 , 過 海 上 課 , 「 名 校 」 盡 收 「 優 生 」 便 好 嗎 ?

陳 : 我覺得讀書都係要講實力,邊個可以突圍而出,學校咪收佢囉‥‥我住遠你就唔畀機會我去揀?咁(譬如)我住元朗,我遠番學都唔關你事啦!如果個仔女係有 能力,亦deserve(理應)一間咁好學校去培養,咁點解你要deprive(剝削)晒佢權利去讀呢學校呢?

伸延閱讀:小 一 派 位 : 世 襲 加 運 氣   實 力 免 問

2 responses to “家 長 的 夢   就 是 這 樣 被 粉 碎 的

  1. 全知全能的正義VC上帝啊!請你帶領我們,鬥死鬥臭爛果寫手。我們都是無知的羊,讓我們將生命中所有決定,交給像全知全能的正義VC上帝,免受爛果魔鬼的引誘。願全知全能的正義VC上帝永遠與我們同在,也與我們的心靈同在,阿門。

  2. What I did say:

    “I don’t like the present system too. But it is a lesser evil option.

    狂操幼稚園生”實力”,過海上課,”名校”盡收”優生”便好嗎?"

發表迴響

