當 陳 巧 文 遇 上 「 恐 同 憤 青 」 …

一 舉 雪 山 獅 子 旗 成 名 陳 巧 文 , 最 近 另 闢 新 戰 場 , 今 次 佢 對 手 亦 係 憤 青 , 不 過 就 係 另 一 類 型 「 恐 同 憤 青 」 — — 疑 似 恐 懼 同 性 戀 的 憤 怒 青 年 。

主 持 : 楊 卓 華   高 明 輝

1


zoom

2


zoom


zoom


zoom

陳 : 套 電 影 PR 係 我 朋 友 , 佢 叫 我 去 , 我 亦 同 佢 討 論 過 梁 宇 聰 言 論 , 佢 講 只 係 個 誤 會 。


zoom

3


zoom

陳 : 人 人 平 等 , 就 應 該 容 許 同 性 婚 姻 , 一 係 就 全 部 婚 姻 都 唔 使 法 律 認 定 … … 我 覺 得 戀 愛 上 冇 話 一 定 要 好 正 規 , 如 果 你 選 擇 伴 侶 係 同 性 , 又 或 者 多 過 一 個 伴 侶 , 我 覺 得 係 私 人 決 定 。


zoom

陳 : 我 識 得 朋 友 對 呢 樣 就 好 小 心 … … 我 同 我 朋 友 有 時 會 去 一 間 gay club , 見 到 有 時 廁 所 入 面 都 會 有 性 行 為 , 佢 覺 得 ( 做 安 全 措 施 ) 除 保 護 自 己 , 亦 係 保 護 對 方 , 因 為 始 終 都 有 一 個 風 險 。

重溫陳巧文:
One response to “當 陳 巧 文 遇 上 「 恐 同 憤 青 」 …

  1. 全知全能的正義VC上帝啊!請你帶領我們,鬥死鬥臭爛果寫手。我們都是無知的羊,讓我們將生命中所有決定,交給像全知全能的正義VC上帝,免受爛果魔鬼的引誘。願全知全能的正義VC上帝永遠與我們同在,也與我們的心靈同在,阿門。

發表迴響

