香 港 之 恥 : 外 傭 稅 張 建 宗 折 磨 工 人

外 傭 稅 由 03 年 起 實 施 , 一 直 都 有 無 數 反 對 聲 音 。 最 近 , 政 府 公 佈 新 措 施 , 淨 係 停 收 兩 年 , 而 且 處 理 手 法 草 率 , 引 起 更 大 不 滿 。 為 平 息 民 怨 , 政 府 「 大 讓 步 」 , 由 九 月 提 早 到 八 月 開 始 實 行 。 面 對 永 久 取 消 同 發 還 已 繳 外 傭 稅 要 求 , 勞 工 及 福 利 局 局 長 張 建 宗 充 耳 不 聞 , 呈 縮 狀 態 。 《 蘋 果 批 》 忍 唔 住 問 所 有 受 影 響 人 士 : 「 唔 係 咁 都 收 貨 呀 ? 」 主 持 : 高 明 輝

1


zoom

立 法 會 議 員 湯 家 驊
日 子 調 前 調 後 冇 意 思 。 最 緊 要 係 家 交 開 , 一 次 過 以 後 停 收 所 有 合 約 , 需 要 交 , 未 交 以 後 都 唔 使 交 , 咁 係 最 公 平 方 法 。

電 郵 回 應
SY Wong : 我 係 新 傭 工 僱 主 。 我 已 經 交 08 年 9 月 至 09 年 3 月 外 傭 稅 去 入 境 處 。 我 相 信 我 冇 責 任 去 畀 外 傭 稅 同 埋 要 求 回 水 。


zoom

之 不 過 , 政 府 似 乎 無 意 思 要 完 全 取 消 外 傭 稅 , 亦 唔 打 算 將 45 億 元 還 番 畀 大 家 , 反 而 益 再 培 訓 局 , 等 佢 可 以 判 課 程工 聯 會

網 誌 留 言
博 客 無 名 : 我 請 工 人 , 關 再 培 訓 乜 事 ?

湯 家 驊 : 其 實 , 多 開 呢 班 真 係 唔 係 咁 有 用 , 反 而 搞 呢 人 可 以 搵 到 昂 貴 費 用 , 但 透 過 呢 班 搵 到 做 係 成 效 不 彰 。 我 唔 想 係 呢 度 批 評 再 培 訓 局 工 作 , 我 只 係 想 講 佢 經 費 足 夠 , 依家 經 濟 環 境 根 本 唔 需 要 滾 存 呢 筆 錢 , 咁 不 如 益 中 產

2


zoom

外 傭 組 織 Asian MigrantsCoordinating Body
發 言 人 Eni Lestari :
我 雖 然 歡 迎 政 府 提 前 一 個 月 暫 停 外 傭 稅 , 但 係 措 施 優 惠 唔 到 大 部 份 已 簽 約 傭 工 。 如 果 僱 主 要 免 交 外 傭 稅 , 就 要 終 止 我 合 約 , 令 到 我 份 工 好 危 危 乎 。
長 遠 講 , 政 府 應 該 取 消 外 傭 稅 , 並 且 還 番 已 經 畀 外 傭 稅 畀 我 , 我 相 信 外 傭 稅 係 屬 於 我 , 因 為 當 年 政 府 減 人 工 400 蚊 先 至 抽 稅 。

電 郵 回 應

關 小 姐 : 退 回 已 交 徵 款 的 方 案 , 張 建 宗 局 長 已 表 明 修 例 複 雜 和 需 時 , 但 其 實 我 們 這 群 僱 主 絕 不 介 意 等 待 較 長 的 時 間 才 能 獲 得 已 交 徵 款 的 退 款 , 為 的 只 求 公 平 。

相 信 只 要 閣 下 是 一 個 願 意 承 擔 的 局 長 的 話 , 為 市 民 爭 取 公 平 福 利 , 複 雜 的 事 也 會 去 做 , 也 能 做 到 。

湯 家 驊 : 當 時 得 到 自 由 黨 提 出 呢 個 提 議 , 民 建 聯 支 持 , 所 以 雖 然 冇 通 過 立 法 會 , 但 政 府 都 話 係 立 法 會 有 相 當 支 持 。 既 然 徵 稅 權 力 來 源 係 特 首 行 政 指 令 , 咁 點 解 唔 可 以 以 行 政 指 令 取 消 呢 ?


zoom

難 怪 自 由 黨 田 北 辰 就 分 到 僱 員 再 培訓 局 主 席 , 工 聯 會 就 分 到 做 再 培 訓班 。 點 解 政 府 打 死 唔 取 消 外 傭 稅 ?

大 家 知 要 問 邊 個 政 黨 啦 !


zoom

公 民 黨 九 龍 西 支 部 主 席 毛 孟 靜 :
我 要 求 張 建 宗 , 作 為 問 責 局 長 , 尤 其 是 外 傭 稅 家 搞 到 污 煙 瘴 氣 , 完 全 係 理 念 不 清 , 佢 係 有 責 任 出 交 代
我 要 求 田 北 辰 ─ ─ 僱 員 再 培 訓 局 主 席 辭 職 , 我 問 佢 閣 下 有 乜 睇 法 , 然 後 就 話 佢 係 有 責 任 出 向 社 會 交 代 。

網 誌 留 言
博 客 VC : 外 傭 稅 是 香 港 之 恥 。 應 取 消 。


zoom

市 民 答 案 係 「 唔 收 貨 」 。 張 建 宗 局 長 , 從 個 出 返 得 嘛 ?

發表迴響

