選 舉 論 壇 : 旅 遊 界 三 角 對 決

旅 發 局 對 旅 遊 業 「 貢 獻 」 有 幾 大 ? 旅 行 社 杯 葛 阿 聯 酋 係 咪 「 合 謀 反 競 爭 」 ? 大 家 一 齊 聽 三 位 旅 遊 界 候 選 人 點 講 … …

主 持 : 楊 卓 華   高 明 輝

1


zoom

2


zoom

葉 慶 寧 : 呢 個 係 單 一 個 別 事 件 , 商 業 社 會 係 講 供 求 , 做 生 意 , 如 果 佣 金 cut , 可 以 幫 襯 另 一 間 航 空 公 司 … … 我 相 信 ( 呼 籲 杯 葛 ) 都 係 想 畀 航 空 公 司 一 個 訊 息 , 行 業 係 好 關 注 佢 cut 佣 呢 個 動 作 。

司 馬 文 : 我 覺 得 對 航 空 公 司 減 佣 行 動 , 旅 行 社 作 出 反 應 係 好 , 代 表 同 業 站 起 來 … … 錯 誤 在 於 旅 遊 業 議 會 , 作 為 業 界 代 表 組 織 , 佢 應 該 代 旅 行 社 同 航 空 公 司 交 涉 , 帶 出 議 題 重 要 性 , 嘗 試 取 得 一 個 令 人 滿 意 結 果 , 但 呢 點 佢 就 做 唔 到 。

謝 偉 俊 : 原 則 上 我 唔 贊 成 任 何 杯 葛 行 動 , 但 係 因 為 旅 遊 代 理 商 多 年 來 都 受 到 航 空 公 司 掣 肘 , ( 航 空 公 司 ) 鍾 意 就 減 佣 , 鍾 意 就 推 出 新 條 件 , 令 ( 旅 行 社 ) 相 當 困 難 … … 所 以 我 覺 得 呢 次 係 一 次 例 外 , 展 示 業 界 團 結 … … 目 前 未 有 任 何 法 例 , 禁 止 所 謂 「 合 謀 行 為 」 , 呢 個 純 粹 係 商 業 上 原 則 問 題 。

3


zoom

司 馬 文 : ( 業 界 ) 需 要 一 種 新 思 維 (a new approach) , 董 耀 中 呢 行 已 經 好 耐 , 我 唔 肯 定 佢 可 以 ( 在 立 法 會 ) 帶 來 新 思 維 … …

葉 慶 寧 : 我 覺 得 董 耀 中 好 似 一 個 球 證 , 而 我 就 係 一 個 球 員 , 由 青 年 軍 打 到 丙 組 、 乙 組 、 再 打 到 甲 組 , ?? 家 參 選 希 望 做 球 員 代 表 ; 一 個 球 證 , 如 果 從 未 打 過 波 , 佢 點 知 球 員 會 有

謝 偉 俊 : 董 耀 中 唔 在 場 , 我 唔 想 批 評 佢 … … 我 想 指 出 我 係 完 全 獨 立 , 可 以 由 三 方 面 體 現 : 第 一 , 我 唔 會 做 政 黨 舉 手 機 器 ; 第 二 , 我 唔 會 對 政 府 要 求 唯 唯 諾 諾 ; 第 三 , 我 唔 會 同 業 界 爭

* 註 : 司 馬 文 原 文 為 英 語
欲 重 溫 以 上 論 壇 原 裝 版 本 , 請 即 上 http://pie.appledaily.co

發表迴響

