九 西 選 舉 論 壇   涂 謹 申 vs 毛 孟 靜

立 法 會 九 龍 西 選 區 , 今 屆 雖 然 多 一 個 席 位 , 但 有 十 三 張 名 單 去 爭 , 競 爭 反 而 仲 激 烈 。 《 蘋 果 批 》 就 請 民 主 派 陣 營 兩 位 候 選 人 ─ ─ 民 主 黨 涂 謹 申 同 公 民 黨 毛 孟 靜 , 進 行 一 場 選 舉 辯 論 … …

主 持 : 楊 卓 華   高 明 輝

1.


zoom


zoom

地 標 係 值 得 香 港 , 你 話 港 島 IFC 係 咪 地 標 呢 ? 係 。 但 係 如 果 你 尖 沙 嘴 海 旁 再 起 兩 幢 , 唔 係 屏 風 樓 , 係 單 一 兩 幢 高 樓 , 係 會 阻 住 由 港 島 區 望 過 去 獅 子 山 景 觀 , 咁 我 覺 得 呢 個 就 係 有 問 題 。 咁 德 或 者 西 九 係 咪 應 該 再 有 地 標 ? ( 如 果 ) 唔 係 太 過 過 份 , 得 意 , 點 解 唔 好 呢 ?


zoom

有 時 我 確 實 係 需 要 地 標 … … 最 慘 就 係 有 唔 想 佢 變 做 地 標 , 譬 如 話 司 徒 拔 道 層 樓 , 無 端 端 有 幢 樓 頂 心 杉 ; 有 人 曾 經 諗 過 黃 埔 花 園 隻 船 中 間 起 七 十 層 , 好 似 隔 籬 個 海 名 軒 咁 , 呢 就 真 係 頂 心 杉 。

2.


zoom

毛 : 我 覺 得 用 淫 穢 條 例 去 處 理 私 隱 問 題 , 係 完 全 精 神 錯 亂 … … ( 警 方 ) 冇 可 能 將 兩 個 概 念 混 淆 。

涂 : 呢 件 事 件 基 本 上 係 傳 畀 一 佢 圈 子 入 面 人 , ( 性 質 ) 唔 係 話 平 時 我 打 擊 淫 穢 網 站 … … 今 次 本 質 , 其 實 就 係 訊 息 傳 播 , 如 果 硬 要 好 技 術 咁 話 , 去 到 某 一 個 密 切 ( 交 情 ) , ( 訊 息 ) 四 、 五 級 ( 不 雅 、 淫 穢 ) 都 得 ; 但 如 果 唔 係 朋 友 , 就 要 二 、 三 級 , 我 覺 得 呢 個 係 捉 錯 用 神 。

3.


zoom

《 有 保 留 》
毛 : 我 非 常 有 保 留 , 成 績 唔 係 太 差 , 點 解 唔 留 香 港 ? 學 位 唔 夠 , ( 政 府 ) 既 然 有 錢 資 助 你 去 外 國 , 不 如 香 港 , 我 搞 好 自 己 大 學 。

《 好 建 議 》
涂 : 公 務 員 尤 其 係 舊 制 , 好 多 子 女 包 括 最 初 級 都 可 以 供 佢 去 外 國 , 去 讀 中 學 或 以 上 專 上 學 位 有 資 助 … … 我 覺 得 政 府 係 有 責 任 可 以 呢 方 面 推 前 一 … … 呢 個 基 本 上 係 一 個 好 建 議 , 但 要 審 慎 去 考 慮 。

毛 : 「 係 一 個 好 建 議 , 但 要 審 慎 考 慮 」 , 究 竟 你 同 意 定 唔 同 意 ?

涂 : 畀 副 學 士 面 能 夠 入 到 本 地 大 學 個 基 礎 上 面 , 額 外 再 多 十 個 八 個 percent 去 外 國 讀 , 咁 我 覺 得 呢 個 絕 對 唔 會 有 錯 。

發表迴響

