選 舉 論 壇 : 醫 學 界 四 角 擂 台 ( 一 )

醫 生 係 操 控 生 死 專 業 界 別 。 今 次 《 蘋 果 批 》 醫 學 界 選 舉 論 壇 , 就 先 同 候 選 人 討 論 一 「 生 死 攸 關 」 問 題 … …

主 持 : 李 兆 富   楊 卓 華


zoom

郭 家 麒 :
最 大 問 題 係 醫 管 局 「 藥 物 名 冊 」 做 法 , 令 一 有 效 但 昂 貴 藥 物 不 受 補 助 , 呢 個 係 反 智 同 不 合 原 則 … … 我 會 責 無 旁 貸 幫 佢


zoom

梁 家 騮 :
政 府 曾 承 諾 過 冇 人 會 因 為 貧 窮 而 得 唔 到 應 得 治 療 , 如 果 呢 個 係 佢 應 得 治 療 , 但 經 過 多 番 討 論 , 醫 管 局 都 唔 肯 畀 話 , 我 提 議 可 以 用 一 個 司 法 程 序 去 處 理 。


zoom

楊 超 發 :
呢 個 問 題 唔 係 淨 係 影 響 弱 勢 社 群 , 我 有 朋 友 係 醫 生 患 有 一 病 , 亦 因 「 藥 物 名 冊 」 問 題 , 醫 管 局 唔 會 畀 到 佢 … … ( 當 選 後 ) 我 一 定 會 向 當 局 反 映 , 多 撥 款 照 顧 呢 班 弱 勢 社 群 。


zoom

良 :
我 好 明 白 作 為 一 個 父 親 , 見 到 自 己 小 朋 友 有 一 好 有 效 藥 物 , 因 為 冇 錢 , 得 唔 到 適 當 照 顧 , 心 會 覺 得 好 難 受 … … 如 果 藥 物 科 學 上 清 楚 證 明 對 病 情 有 幫 助 … … ( 政 府 ) 應 該 有 計 劃 特 別 撥 款 。


zoom

楊 : 我 係 天 主 徒 , 我 反 對 安 樂 死 , 但 安 樂 死 定 義 可 以 係 主 動 或 被 動 , 主 動 意 思 係 可 能 加 藥 物 等 病 人 離 開 , 我 完 全 反 對 ; 但 如 果 係 被 動 , 即 病 人 可 能 需 要 特 別 藥 物 , 我 可 以 唔 畀 , 但 需 要 維 生 繼 續 畀 , 咁 我 就 完 全 贊 成 。

何 : 作 為 醫 生 同 基 督 徒 , 我 係 反 對 。 安 樂 死 意 思 , 係 醫 生 主 動 因 應 病 人 要 求 , 作 為 治 療 , 將 病 人 殺 死 , 呢 個 係 違 反 醫 生 作 為 醫 者 心 治 療 病 人 最 基 本 原 則 。

郭 : 醫 生 ( 安 樂 死 上 ) 角 色 , 除 自 己 意 見 , ( 亦 要 ) 反 映 社 會 要 求 … … 香 港 呢 個 討 論 並 未 成 熟 , 我 覺 得 要 再 深 思 、 探 討 呢 個 問 題 。

梁 : 定 義 還 定 義 , 中 間 始 終 會 有 好 多 灰 色 地 帶 … … 我 每 日 都 面 對 類 似 問 題 , 有 時 病 人 可 能 估 計 只 剩 得 幾 日 命 , 佢 想 快 少 少 , 咁 呢 算 唔 算 安 樂 死 呢 ? 基 本 上 , 有 機 會 ( 生 存 ) , 我 個 人 一 定 反 對 ( 安 樂 死 ) 。

發表迴響

