醫 學 界 選 舉 論 壇 ( 二 )辣  候 選 人 的 恩 恩 怨 怨

醫 學 界 係 公 認 專 業 界 別 , 但 同 行 間 拗 撬 並 唔 比 其 他 界 別 少 。 《 蘋 果 批 》 選 舉 論 壇 入 面 , 候 選 人 就 多 年 來 恩 恩 怨 怨 , 進 行 激 辯 … …

主 持 : 李 兆 富   楊 卓 華

有 冇 撐 加 人 工 ?


zoom

梁 家 騮 :
上 年 前 線 ( 醫 生 ) 爭 取 同 工 同 酬 遊 行 請 願 , 蔡 堅 醫 生 曾 問 你 點 解 冇 去 到 , 當 時 你 答 案 話 ﹕ 內 部 傾 過 , 決 定 你 ( 何 良 ) 負 責 做 「 白 臉 」 , 我 梁 家 騮 同 前 線 醫 生 同 事 就 做 「 黑 臉 」 … … 請 你 確 認 呢 個 講 法 。


zoom

良 :
( 早 在 ) 2006 年 時 , 阿 騮 你 應 該 記 得 … … 當 時 有 十 幾 個 PDA ( 公 共 醫 療 醫 生 協 會 ) 同 事 , 出 參 加 行 政 長 官 選 委 會 選 舉 , 當 時 選 委 會 政 綱 已 清 楚 講 明 , 我 主 要 會 幫 同 事 爭 取 同 工 同 酬 … …

梁 家 騮 : 我 係 想 問 黑 臉 、 白 臉 問 題 … …

良 :
我 冇 講 過 我 做 白 臉 , 阿 騮 做 黑 臉 … … ( 黑 臉 、 白 臉 ) 唔 係 指 個 別 一 兩 個 人 , 而 係 指 爭 取 加 人 工 時 候 , 我 要 用 唔 同 策 略 。

個 人 誠 信 係 點 ?


zoom

郭 家 麒 :
2002 年 同 1999 年 , 有 兩 件 事 引 起 公 眾 反 響 : 一 件 係 楊 醫 生 診 所 內 , 涉 及 美 沙 酮 丸 … … 第 二 件 係 閣 下 作 為 屋 醫 生 協 會 ( 新 西 醫 協 會 ) , 為 自 己 診 所 條 利 益 , 三 次 將 工 會 決 定 阻 遲 , 令 公 眾 或 許 醫 生 無 法 信 服 你 … …

楊 超 發 :
美 沙 酮 事 件 係 一 件 抹 黑 事 件 , 過 成 八 年 , 當 年 已 經 過 警 務 處 同 衞 生 署 檢 核 過 , 清 清 楚 楚 我 係 清 白 … … 第 二 件 關 於 青 衣 我 間 診 所 事 件 , 每 次 開 會 我 都 係 缺 席 , 因 為 ( 知 道 ) 本 身 有 利 益 衝 突 。

點 解 冇 得 豁 免 「 語 言 歧 視 」 ?

楊 超 發 :
種 族 歧 視 法 案 通 過 , 點 解 你 ( 郭 家 麒 事 前 ) 唔 諮 詢 業 界 ? … … 你 竟 然 淨 係 諮 詢 醫 學 會 會 長 , 我 身 為 醫 學 會 會 董 , 竟 然 唔 知 呢 件 事 , 好 多 醫 生 同 我 投 訴 : 郭 醫 生 冇 諮 詢 業 界 , 亦 唔 知 業 界 ( 有 關 提 供 繙 譯 ) 煩 惱 邊 度 。

郭 家 麒 :
好 多 香 港 市 民 明 白 點 解 要 做 呢 樣 , ( 楊 超 發 ) 唔 好 曲 解 呢 樣 , 因 為 呢 個 條 例 , 並 冇 叫 醫 生 犧 牲 自 己 ; 醫 生 同 其 他 人 一 樣 , 唔 ( 應 該 ) 去 歧 視 人 … …

四 個 邊 個 最 幫 到 業 界 ?

良 :
楊 醫 生 , 四 年 之 前 你 大 力 支 持 郭 醫 生 參 選 , 咁 點 解 你 今 日 又 自 己 走 出 參 選 立 法 會 ?

楊 超 發 :
呢 四 年 , 我 見 郭 醫 生 立 法 會 做 好 多 政 制 同 民 主 發 展 , 但 業 界 問 題 , 郭 醫 生 完 全 冇 幫 到 手 … … 有 一 次 同 領 匯 開 會 … … ( 郭 家 麒 ) 因 為 某 會 會 長 唔 鍾 意 同 領 匯 開 會 , 就 ( 中 途 ) 走 … …

郭 家 麒 :
( 離 場 原 因 是 ) 當 我 發 覺 一 個 自 稱 代 表 醫 生 爭 取 權 益 會 , 居 然 同 領 匯 走 埋 一 齊 , 放 棄 要 爭 取 權 利 … … 我 發 覺 好 唔 妥 , 所 以 當 時 我 同 醫 學 會 會 長 , 同 執 業 屋 醫 生 協 會 覺 得 , 我 唔 應 該 妥 協 。

梁 家 騮 :
( 以 上 辯 論 ) 各 位 選 民 可 以 觀 察 得 到 , 我 受 攻 擊 情 況 好 似 比 較 少 … … 我 觀 察 得 到 原 來 我 係 醫 學 界 內 唯 一 各 個 sector 都 可 以 接 受 候 選 人 … …

發表迴響

