九 龍 東 選 舉 論 壇 : 泛 民 同 門 之 爭

九 龍 東 六 張 名 單 , 有 四 張 可 以 歸 類 為 泛 民 陣 營 , 其 中 民 主 黨 就 佔 兩 張 。 雖 然 份 屬 「 同 門 」 , 但 佢 《 蘋 果 批 》 選 舉 論 壇 入 面 辯 論 , 激 烈 度 仍 然 相 當 可 觀 … …   主 持 : 高 明 輝   楊 卓 華

民 主 黨 「 棄 胡 保 李 」 ?


zoom

胡 志 偉 :
呢 條 ( 問 題 ) 自 己 一 路 個 心 都 想 問 , 其 實 今 次 選 舉 , 我 同 你 分 開 兩 條 隊 , 一 路 大 家 都 盡 力 去 做 。 不 過 我 有 時 睇 報 紙 , 我 唔 知 係 ( 咪 ) 人 寫 歪 說 法 , 成 日 都 講 去 到 尾 ( 民 主 黨 ) 要 「 棄 胡 保 李 」 。 其 實 你 民 調 都 咁 高 , 你 唔 使 咁 擔 心 , 講 呢 番 說 話 其 實 唔 係 咁 好 , 我 有 少 少 唔 開 心 。


zoom

李 華 明 :
我 諗 呢 係 傳 媒 啦 ! 我 自 己 ( 做 了 議 員 ) 十 幾 年 , 傳 媒 經 常 都 會 問 你 會 唔 會 棄 乜 保 乜 … … 成 日 都 會 做 呢 文 章 , 我 諗 佢 覺 得 我 呢 區 好 沉 悶 … … 我 從 來 都 唔 要 求 棄 乜 保 乜 , 不 過 傳 媒 就 覺 得 可 以 寫 。 如 果 胡 志 偉 ( 支 持 度 ) 高 , 咪 「 棄 李 保 胡 」

舊 區 重 建 快 定 慢 ?


zoom

李 華 明 :
觀 塘 市 區 重 建 等 十 幾 廿 年 , 相 信 大 家 都 支 持 , 居 民 等 好 多 年 , 想 快 改 善 環 境 。 家 市 建 局 提 一 個 三 百 億 重 建 計 劃 , 你 ( 公 民 黨 ) 團 隊 對 呢 個 計 劃 有 咩 意 見 ?


zoom

黃 鶴 鳴 ( 梁 家 傑 名 單 成 員 ) :
同 一 般 地 產 商 ( 比 較 ) , 佢 ( 市 建 局 ) 重 建 好 古 怪 。 地 產 商 照 計 就 係 先 賠 償 、 後 規 劃 。 佢 家 掉 番 轉 , 先 規 劃 、 後 賠 償 … … 佢 應 該 係 先 賠 街 坊 。 家 街 坊 我 諗 最 關 心 係 ( 個 賠 償 ) 。

李 華 明 :
你 要 清 楚 個 法 定 程 序 , 因 為 個 規 劃 要 透 過 城 規 會 賣 憲 報 , 又 透 過 行 政 會 議 , 曾 蔭 權 通 過 , 先 可 以 進 行 。 即 係 唔 可 以 ( 先 ) 賠 錢 , 因 為 你 冇 一 個 法 定 機 制 。

真 係 可 以 打 走 陳 鑑 林 ?


zoom

李 華 明 :
( 在 電 視 選 舉 論 壇 ) 胡 志 偉 就 叫 ( 另 一 候 選 人 ) 陳 鑑 林 退 選 , 陶 君 行 就 話 打 低 佢 票 , 踢 走 陳 鑑 林 , 好 漂 亮 口 號 , 但 有 乜 辦 法 真 係 打 走 陳 鑑 林 ?

胡 志 偉 :
我 做 選 舉 咁 耐 , 有 一 個 心 態 : 唔 好 當 選 民 係 … … 選 民 都 睇 到 佢 ( 陳 鑑 林 ) 根 本 唔 使 做 立 法 會 議 員 , 又 唔 使 監 察 政 府 施 政 , ( 政 府 ) 吹 雞 就 歸 隊 。 佢 最 叻 都 係 派 , 小 恩 小 惠 … … 咁 失 職 , ( 所 以 應 該 要 ) 退 席 !


zoom

陶 君 行 :
你 《 蘋 果 日 報 》 委 託 港 大 做 民 調 , 樣 本 得 二 三 百 , 我 讀 社 會 科 學 , 二 三 百 誤 差 , 係 正 負 7% 到 8% , 陶 君 行 ( 支 持 度 ) 可 能 係 百 分 之 十 一 , 又 可 能 係 零 , 呢 調 查 其 實 冇 意 義 , 不 過 你 有 政 治 目 的 , 要 幫 某 人 做 勢 … … ( 我 ) 唔 接 受 ( 這 個 民 調 結 果 ) 。 ( 編 者 按 : 陶 君 行 有 關 言 論 存 在 謬 誤 。 除 蘋 果 外 , 有 關 港 大 民 調 委 託 機 構 尚 包 括 《 明 報 》 、 《 南 華 早 報 》 等 ; 「 滾 動 式 」 民 調 樣 本 總 數 隨 時 間 不 斷 增 加 ; 以 8 月 16 日 至 20 日 為 例 , 平 均 樣 本 316 人 , 陶 君 行 支 持 度 4.5% , 統 計 學 上 誤 差 正 負 2.3% 。 )

想 為 立 法 會 帶 來 乜 改 變 ?


zoom

黃 鶴 鳴 :
保 皇 黨 已 成 為 政 府 議 事 堂 投 票 機 器 … … 先 會 出 現 梁 展 文 事 件 、 副 局 長 事 件 。 所 以 今 次 選 舉 非 常 重 要 , 將 會 決 定 緊 四 年 , 立 法 會 究 竟 仲 有 冇 能 力 , 有 效 制 衡 政 府 、 監 督 政 府 。


zoom

陶 君 行 :
我 一 路 都 求 change , 99 年 我 民 主 黨 已 要 求 有 最 低 工 資 , 今 日 佢 都 轉 跟 我 ; 我 03 、 04 年 時 要 求 董 建 華 落 台 時 , 佢 話 我 激 進 … … 我 社 會 民 主 連 線 , 維 護 中 下 階 層 、 弱 勢 同 基 層 利 益 、 從 來 都 唔 退 縮 … …

註 : 《 蘋 果 批 》 論 壇 亦 有 邀 請 同 區 黃 國 健 名 單 、 陳 鑑 林 名 單 , 但 有 關 名 單 均 未 能 派 員 出 席 。

發表迴響

