新 界 東 選 舉 論 壇   「 獨 立 」 謎 團 激 起 火 花

新 界 東 十 張 名 單 , 爭 七 個 席 位 。 從 民 調 見 到 , 幾 位 爭 取 最 後 席 位 候 選 人 支 持 度 相 當 接 近 。 《 蘋 果 批 》 請 到 四 位 新 東 候 選 人 , 三 位 泛 民 , 一 位 獨 立 , 進 行 一 場 選 舉 辯 論 , 其 間 , 三 位 民 主 派 候 選 人 就 住 該 獨 立 候 選 人 政 治 身 份 問 題 擦 出 火 花 … …

主 持 : 楊 卓 華   高 明 輝

政 治 身 份 : 獨 立 ? 建 制 派 ?


zoom

梁 國 雄 :
講 番 政 治 身 份 個 問 題 , 曾 國 豐 曾 經 指 摘 過 你 ( 龐 愛 蘭 ) 係 新 論 壇 成 員 , 咁 你 就 隱 瞞 , 你 就 話 你 有 好 多 其 他 團 體 。 其 實 都 合 情 合 理 , 你 有 好 多 團 體 嘛 , 但 係 新 論 壇 係 一 個 議 政 團 體 , 亦 都 有 參 政 … … 你 話 2012 雙 普 選 你 贊 成 , 但 係 新 論 壇 就 贊 成 有 委 任 制 , 亦 都 贊 成 普 選 入 面 有 篩 選 , 你 自 己 睇 法 係 點 ? 係 咪 覺 得 新 論 壇 係 錯 呢 ?


zoom

龐 愛 蘭 :
其 實 新 論 壇 係 其 中 一 個 支 持 我 團 體 , 佢 係 支 持 我 理 念 , 新 論 壇 政 治 理 念 係 點 咁 可 能 你 要 問 新 論 壇 先 得 , 咁 今 次 我 參 選 有 好 多 專 業 團 體 支 持 … … 我 覺 得 我 唔 可 以 話 代 表 新 論 壇 , 只 可 以 話 佢 會 支 持 龐 愛 蘭 理 念 。 如 果 你 支 持 我 , 你 都 可 以 支 持 我 … … 我 係 新 論 壇 理 事 … …


zoom

黃 成 智 :
人 評 論 緊 , ( 有 人 ) 要 搵 一 似 獨 立 、 專 業 候 選 人 打 擊 我 ( 民 主 派 ) 票 … … 我 希 望 你 度 澄 清 番 係 咪 有 人 利 用 你 呢 個 獨 立 身 份 、 女 性 身 份 打 擊 卿 姐 ?


zoom

劉 慧 卿 :
如 果 係 獨 立 , 就 真 係 獨 立 , 係 唔 會 寫 咩 人 支 持 。 如 果 你 話 你 係 冇 政 黨 , 咁 你 咪 寫 冇 政 黨 。 家 扮 係 獨 立 , 又 有 咁 多 人 支 持 , 咁 你 點 會 係 獨 立 呢 ? … … ( 你 ) 唔 好 咁 樣 啦 , 正 正 經 經 話 畀 選 民 知 , 「 係 ! 我 係 新 論 壇 理 事 , 我 代 表 佢 」 , 咁 咪 清 清 楚 楚

評 領 匯


zoom

事 件 一 :
將 軍 澳 彩 明 街 市 續 租 事 件


zoom

事 件 二 :
領 匯 街 市 下 月 設 公 正 磅 , 推 出 防 商 販 「 呃 秤 」 措 施 。

龐 愛 蘭 :
領 匯 接 手 之 後 個 商 場 管 理 、 裝 修 、 同 舖 頭 上 都 有 改 善 … … 將 軍 澳 個 事 件 其 實 都 知 個 承 包 商 出 現 問 題 , 個 我 覺 得 領 匯 本 身 都 要 同 商 戶 有 多 少 少 溝 通 先 可 令 大 家 合 作 好 。 第 二 呃 秤 度 我 覺 得 做 生 意 一 定 要 有 誠 信 … …

梁 國 雄 :
呃 秤 梗 係 唔 啦 ! 但 係 領 匯 就 呃 秤 … … 領 匯 買 資 產 之 後 , 佢 係 將 資 產 外 判 分 判 商 , 分 判 商 點 搞 , 領 匯 係 唔 會 管 … … 我 覺 得 你 話 係 呃 秤 你 自 己 唔 好 呃 秤 先 啦 !

劉 慧 卿 :
當 彩 明 街 市 商 戶 第 一 次 擺 市 , 我 已 經 直 接 聯 絡 佢 , 我 覺 得 問 題 好 嚴 重 , 尤 其 是 我 自 己 係 政 府 委 任 方 便 營 商 諮 詢 委 員 會 副 主 席 。 如 果 呢 個 情 況 唔 係 方 便 營 商 , 而 係 迫 壓 小 商 戶 , 我 覺 得 呢 樣 政 府 要 關 注 … … 呢 個 情 況 亦 都 唔 係 淨 係 彩 明 街 市 , 政 府 係 要 明 白 咩 叫 方 便 營 商 , 咩 叫 欺 壓 小 商 戶 。

黃 成 智 :
領 匯 畀 到 我 一 個 非 常 好 典 範 , 就 係 一 個 無 良 商 人 做 法 。 公 共 屋 入 面 , 你 改 善 商 場 , 我 都 唔 覺 得 有 問 題 。 但 係 你 改 善 過 程 完 全 唔 理 公 共 屋 居 民 死 活 , 我 覺 得 呢 個 就 唔 係 好 商 人 做 法 。


zoom

似 乎 幾 位 候 選 人 都 集 中 講 領 匯 續 租 事 件 , 對 於 領 匯 防 商 販 呃 秤 新 措 施 就 提 得 好 少 。 究 竟 講 得 有 冇 道 理 ? 咁 就 由 讀 者 自 行 判 斷 。

點 對 付 濫 藥 ?


zoom

梁 國 雄 :
其 實 禁 毒 我 同 當 局 爭 拗 , 青 年 濫 藥 數 字 , 我 鬧 到 佢 趴 度 , 同 埋 我 要 求 佢 , 徵 求 家 長 同 意 , 做 驗 尿 , ( 但 ) 佢 唔 肯 。

黃 成 智 :
我 想 回 應 長 毛 話 迫 家 長 要 ( 學 生 ) 驗 尿 , 其 實 唔 係 一 個 好 方 法 , 自 願 都 唔 好 , 因 為 濫 藥 你 唔 使 驗 尿 , 有 好 多 方 法 可 以 睇 到 。 呢 個 我 覺 得 加 強 番 社 工 、 學 校 做 多 輔 導 、 家 長 去 關 心 年 輕 人 先 係 治 本 辦 法 。

註 : 《 蘋 果 批 》 論 壇 亦 有 邀 請 同 區 劉 江 華 名 單 、 田 北 俊 名 單 , 但 有 關 名 單 均 未 能 派 員 出 席 。 同 區 其 他 候 選 人 名 單 有 : 蕭 思 江 名 單 、 李 子 榮 名 單 、 鄭 家 富 名 單 、 湯 家 驊 名 單 。

原 裝 片 段 重 溫 , 請 即 上 http://pie.appledaily.com

One response to “新 界 東 選 舉 論 壇   「 獨 立 」 謎 團 激 起 火 花

  1. 民建聯新界東侯選人莫錦貴,身為沙田區議員及鄉事委員會主席,以權謀私,正身不正,個人品格及操守均未能達 到從政的基本標準,各政黨應反對此人參選2008立法會,並應徹查此人的不當行為,嚴重影響公職人員形像。 強列反對民建聯為拉攏鄉事派勢力,維護包妣侯選人!!

發表迴響

