香 港 唔 可 以 大 陸 化

上 月 29 日 , 曾 蔭 權 和 學 生 在 機 場 迎 接 中 國 奧 運 金 牌 代 表 團 。


zoom

中 國 奧 運 金 牌 得 主 , 連 休 息 機 會 都 冇 , 又 唔 先 到 四 川 為 災 民 打 氣 , 趕 香 港 演 , 香 港 人 真 係 受 寵 若 驚 。 之 不 過 , 為 乜 香 港 人 要 時 刻 被 提 醒 「 香 港 是 中 國 不 可 劃 分 的 一 部 份 」 ? 點 解 我 唔 可 以 堅 持 香 港 人 獨 特 身 份 認 同 ? 香 港 真 係 非 要 大 陸 化 不 可 咩 ? 噚 日 , 民 間 策 發 會 提 出 捍 衞 核 心 價 值 宣 言 , 提 綱 挈 領 點 出 家 我 面 對 問 題 所 在 。


zoom

陳 方 安 生 :
公 平 機 會 體 現 於 政 治 , 就 係 民 主 普 選 ; 公 平 機 會 體 現 於 民 生 經 濟 , 就 係 一 個 又 一 個 的 香 港 故 事 。 每 個 人 都 有 機 會 創 造 傳 奇 。 但 係 當 政 府 施 政 缺 乏 原 則 遠 見 , 凡 事 親 疏 有 別 , 政 策 偏 頗 , 令 機 會 不 均 , 香 港 故 事 不 再 , 香 港 人 對 未 來 希 望 亦 隨 之 破 滅 。


zoom

司 徒 華 :
香 港 核 心 價 值 , 其 實 亦 都 係 全 人 類 普 世 核 心 價 值 一 部 份 , 我 人 類 經 過 幾 千 年 努 力 , 得 出 咁 樣 經 驗 : 只 有 民 主 自 由 法 治 , 社 會 先 至 能 夠 維 持 進 步 、 和 平 , 我 香 港 核 心 價 值 , 同 呢 係 非 常 之 接 近 。 我 核 心 價 值 , 亦 都 係 特 別 經 過 幾 十 年 香 港 人 奮 鬥 , 先 至 植 根 香 港 人 心 入 面 。 但 係 , 我 睇 到 回 歸 以 , 呢 核 心 價 值 係 不 斷 受 到 侵 蝕 , 假 如 我 唔 維 護 呢 核 心 價 值 話 , 一 國 兩 制 將 不 會 繼 續 存 在 。


zoom

李 柱 銘 :
其 實 鄧 小 平 定 落 一 國 兩 制 , 個 構 思 背 後 好 明 顯 , 佢 係 唔 想 香 港 回 歸 之 後 我 就 同 大 陸 一 樣 。 所 以 佢 要 五 十 年 不 變 , 我 係 可 以 繼 續 維 繫 住 我 核 心 價 值 , 我 已 經 有 法 治 , 我 自 由 。 然 後 五 十 年 , 佢 諗 呢 大 陸 都 趕 上 , 追 到 喇 。 我 同 華 叔 起 草 基 本 法 , 一 九 八 七 年 , 鄧 小 平 向 我 訓 話 , 佢 話 如 果 五 十 年 唔 夠 , 你 可 以 要 多 五 十 年 , 佢 意 思 即 係 五 十 年 大 陸 都 未 追 到 香 港 , 佢 都 唔 想 將 香 港 拖 番 落 。 堅 守 我 核 心 價 值 , 其 實 係 香 港 人 對 全 國 同 胞 貢 獻 , 我 希 望 接 軌 時 候 , 我 核 心 價 值 仲 度 , 咁 大 陸 同 胞 至 可 以 同 我 一 樣 享 受 自 由 、 法 治 。 我 係 有 責 任 , 唔 係 淨 係 為 香 港 好 , 我 為 我 同 胞 好 , 都 應 該 堅 守 我 核 心 價 值 。


zoom

大 陸 改 革 開 放 , 其 實 就 係 人 家 向 香 港 學 習 , 用 香 港 精 神 推 動 經 濟 ; 之 不 過 , 革 命 尚 未 成 功 , 如 果 香 港 家 至 大 陸 化 , 就 大 家 都 前 功 盡 廢 , 好 可 惜 。


zoom

講 番 今 次 立 法 會 選 舉 , 建 制 派 叻 好 多 。 具 體 政 策 上 , 佢 明 白 「 西 瓜 靠 大 邊 」 道 理 , 識 得 有 樣 學 樣 , 人 爭 取 乜 , 佢 就 照 辦 煮 碗 , 仲 要 大 聲 過 人 。 不 過 , 對 於 大 是 大 非 問 題 , 尤 其 民 主 、 自 由 , 佢 就 含 糊 其 詞 。 老 實 講 , 香 港 人 過 去 一 直 支 持 泛 民 成 員 , 原 因 就 係 佢 真 正 會 明 白 香 港 人 核 心 價 值 , 會 同 香 港 人 心 聲 發 生 真 正 共 鳴 , 唔 會 出 賣 香 港 , 唔 會 要 香 港 變 成 大 陸 。


zoom

簡 單 講 句 , 就 算 民 X 聯 又 或 者 潛 水 派 , 佢 話 爭 取 2012 雙 普 選 , 你 真 係 會 信 佢 咩 ? 所 以 , 今 次 民 間 策 發 會 提 醒 香 港 人 , 我 有 核 心 價 值 , 大 家 只 要 理 智 出 , 用 心 度 一 度 , 自 然 知 道 , 邊 個 至 係 香 港 人 真 正 代 表 。

04 年 立 法 會 選 舉 , 民 建 聯 曾 揚 言 支 持 ○ 七 、 ○ 八 雙 普 選 。

發表迴響

