藝 術 熱 愛 者 批 好 戲 量 : 呢 個 係 品 味 問 題

有 關 「 好 戲 量 」 爭 議 , 一 直 環 繞 住 係 咪 阻 街 、 騷 擾 途 人 等 問 題 ; 不 過 , 有 藝 術 愛 好 者 就 主 動 聯 絡 《 蘋 果 批 》 , 以 另 一 角 度 , 品 評 「 好 戲 量 」 藝 術 成 份 究 竟 有 幾 高 … …

主 持 : 楊 卓 華   高 明 輝


zoom

“ 我 思 路 係 反 轉 方 法 去 諗 , 只 有 我 個 劇 團 生 存 到 , 咁 我 就 會 生 存 到 … … 有 一 種 劇 場 就 係 people theater , 正 正 就 係 theater for the people,by the people, of the people , 每 個 人 唔 再 係 舊 時 學 校 禮 堂 , 由 上 而 下 , 觀 眾 永 遠 係 被 動 接 收 者 , 你 可 以 有 機 會 改 變 劇 情 … … ”
— — 商 台 9 月 4 日 《 有 誰 共 鳴 》 訪 問


zoom

唔 係 將 所 有 反 轉 就 係 另 類 … … 藝 術 要 有 感 覺 、 有 交 流 , ( 譬 如 ) 我 見 到 我 面 前 有 張 紙 , 我 就 咁 ( 爛 佢 ) , 然 後 話 係 藝 術 品 , 咁 得 唔 得 ? … … 一 張 紙 爛 佢 又 話 係 藝 術 , 錫 女 朋 友 又 話 係 藝 術 … … 咁 多 年 來 我 人 類 積 落 一 種 財 產 , 叫 做 藝 術 , 藝 術 唔 係 咁 簡 單 話 我 要 突 破 , 我 要 反 , 調 轉 做 就 得 喇 。

前 街 頭 表 演 者 馮 國 權 :
街 頭 藝 術 係 有 定 義 … … 絕 大 多 數 都 會 指 定 日 子 、 指 定 地 點 同 埋 時 間 , 同 觀 眾 作 一 個 交 流 、 溝 通 。 最 明 顯 例 子 係 英 國 Covent Garden … … 大 家 好 合 作 、 好 群 體 咁 慣 性 周 末 周 日 有 唔 同 演 出 … … 但 係 香 港 人 完 全 冇 習 慣 旺 角 行 人 區 域 劃 分 畀 藝 術 表 演 者 去 表 演 , 咁 家 俾 人 感 覺 係 阻 街 , 兼 且 屢 勸 不 改 , 亦 開 始 有 好 大 反 對 聲 音 。


zoom

咁 你 覺 得 好 戲 量 藝 術 成 份 有 幾 高 ?


zoom

「 facebook 好 戲 量 最 無 恥 group 」 發 起 人 姚 先 生 :
做 做 又 拉 女 途 人 走 去 話 誠 徵 女 朋 友 , 夾 硬 錫 人 … … 所 謂 藝 術 就 係 咁 樣 , 我 覺 得 佢 真 係 糟 蹋 藝 術

成 員 二 萬 多 人 的 「 將 好 戲 量 踢 出 旺 角 group 」 被 發 起 人 隱 閉 , 但 facebook 又 出 現 另 一 「 好 戲

量 最 無 恥 group 」 , 成 員 一 千 多 人 。

馮 國 權 :
初 頭 搞 藝 術 人 , 好 多 時 候 都 會 犯 毛 病 … … 劇 本 本 身 冇 內 涵 , 大 多 數 用 自 身 經 歷 作 為 題 材 … … 以 為 戲 中 有 戲 , 其 實 完 全 肉 麻 當 有 趣 … … 如 果 我 做 一 個 workshop 演 出 , 用 番 佢 層 次 , 一 定 被 lecturer 評 為 缺 乏 內 涵 , 以 故 弄 玄 虛 去 遮 掩 空 洞 表 演 方 式 … …

朱 國 華 :
就 好 似 新 詩 要 打 破 平 仄 , 但 係 你 都 唔 係 亂 咁 , 天 啊 、 地 啊 、 人 啊 、 死 了 … … 詩 歌 都 要 講 番 意 境 , 不 講 平 仄 、 不 講 押 韻 、 不 講 工 仗 , 但 都 唔 該 要 有 番 個 意 境 … …

馮 國 權 :
我 上 過 ( 無 電 視 總 經 理 ) 陳 志 雲 先 生 一 個 堂 , ( 他 說 過 ) 乜 係 唔 能 夠 收 音 機 播 出 街 , 其 實 個 原 則 都 幾 含 糊 , 但 係 如 果 我 講 屎 尿 屁 , 咁 係 咪 犯 廣 播 條 例 呢 ? 唔 係 , 係 bad taste , ( 如 果 ) 真 係 要 講 , 都 盡 可 能 用 其 他 字 眼 去 講 , 最 好 就 唔 好 講 , 呢 個 就 係 品 味 問 題 。

發表迴響

