《 選 舉 》 導 演 評 08 選 舉 : 亂 得 有 Happy Ending

同 好 多 市 民 一 樣 , 電 影 《 選 舉 》 導 演 張 虹 覺 得 , 08 年 立 法 會 選 舉 劇 情 非 常 混 亂 , 不 過 結 局 就 相 當 出 人 意 表 , 兼 且 仲 係 以 喜 劇 收 場 … … 主 持 : 楊 卓 華   高 明 輝

1


zoom

你 套 紀 錄 片 《 選 舉 》 , 係 以 04 年 立 法 會 選 戰 為 題 , 你 覺 得 四 年 來 香 港 選 舉 文 化 有 冇 唔 同 ?


zoom

導 演 張 虹 :
我 覺 得 到 今 日 都 唔 係 改 善 好 多 , 雖 然 我 今 次 睇 到 投 畀 泛 民 選 民 好 似 好 識 配 票 … … 但 我 唔 知 係 我 ( 市 民 ) 醒 目 , 定 係 ( 泛 民 ) 真 係 好 彩 。


zoom

你 點 睇 今 次 選 舉 結 果 ? 泛 民 力 保 不 失 , 認 為 係 咪 代 表 選 民 對 政 治 認 知 多

張 虹 : 我 覺 得 好 意 外 , 原 本 以 為 泛 民 好 多 人 會 墜 馬 , 以 新 界 東 為 例 , 五 席 都 得 , 咁 我 就 好 意 外 , 都 幾 開 心 , 因 為 初 初 諗 住 泛 民 個 情 況 幾 差 … … 不 過 有 時 我 就 度 諗 ─ ─ 係 咪 ( 泛 民 ) 好 彩 呢 ? 我 就 唔 覺 得 個 ( 選 民 ) 認 知 多 , 因 為 我 有 朋 友 佢 支 持 泛 民 , 唔 理 三 七 廿 一 都 投 泛 民 。


zoom

你 完 成 《 選 舉 》 之 後 曾 經 表 示 , 覺 得 好 多 選 民 其 實 係 比 較 無 知 , 點 解 有 咁 睇 法 ?

張 虹 : 無 知 其 實 係 包 括 我 自 己 , 因 為 我 未 拍 ( 《 選 舉 》 ) 之 前 真 係 知 好 少 , 因 為 報 紙 上 面 , 你 只 可 以 睇 到 每 個 候 選 人 講 兩 句 咁 多 。 ( 拍 攝 《 選 舉 》 ) 我 有 機 會 一 路 跟 住 佢 兩 個 月 , 咁 就 有 機 會 知 多 少 少 … … 我 發 覺 佢 ( 選 民 ) 都 唔 係 好 知 乜 事 , 對 於 候 選 人 政 績 、 政 綱 都 唔 係 好 清 楚 , 所 知 都 係 甚 少 。

2


zoom

你 點 睇 家 年 輕 選 民 政 治 上 意 識 形 態 ?


zoom

張 虹 : 我 近 年 因 為 關 係 , 接 觸 大 學 生 , 咁 我 發 現 好 多 大 學 生 同 我 講 , 「 我 唔 需 要 普 選 」 , 我 問 點 解 呀 , 咁 佢 就 話 我 其 實 都 幾 自 由 。 可 能 佢 唔 明 白 呢 自 由 係 要 爭 取 番 , 係 可 以 冇
但 佢 就 覺 得 有 冇 民 主 分 別 都 係 一 樣 … … 家 唔 興 ( 年 輕 人 有 政 治 理 想 ) , 家 年 輕 人 理 想 就 係 賺 錢 ; 唔 係 個 個 係 咁 , 但 係 都 比 較 多 。


zoom

作 為 一 個 紀 錄 片 導 演 , 你 覺 得 今 屆 選 舉 有 片 段 最 值 得 紀 錄 ?


zoom

08 立 法 會 選 舉 論 壇 情 況 。

張 虹 : 我 為 剪 呢 條 片 ( 《 選 舉 》 ) , 忙 到 冇 時 間 跟 呢 次 選 舉 , 但 係 都 知 道 個 戰 況 好 激 烈 , 亦 都 好 混 亂 。 我 覺 得 04 年 就 冇 咁 混 亂 … …
如 果 有 人 拍 ( 紀 錄 片 ) 話 , 我 會 覺 得 黃 毓 民 佢 拉 票 方 法 , 另 外 仲 有 幾 個 區 辯 論 , 聽 講 都 好 激 、 好 犀 利 。

3


zoom

以 電 影 角 度 講 , 你 覺 得 邊 個 候 選 人 最 有 觀 眾 緣 ?


zoom

04 年 長 毛 對 田 北 俊 選 舉 論 壇 情 況 。 輯 自 《 選 舉 》 一 片

張 虹 : 有 人 覺 得 係 「 長 毛 」 ( 梁 國 雄 ) … … 佢 口 才 較 好 , 語 言 能 力 高 , 有 大 狀 雖 然 講 叻 , 但 都 唔 佢 咁 colorful … … 好 似 佢 ( 在 論 壇 中 ) 可 能 會 無 啦 啦 講 聖 經 , 又 講 蘇 格 拉 底 , 搞 到 田 北 俊 都 唔 知 點 應 付 。


zoom

新 一 代 泛 民 之 中 , 有 冇 一 好 似 長 毛 咁 有 觀 眾 緣 ? 譬 如 話 落 選 但 得 票 唔 錯 陶 君 行 同 胡 志 偉 , 你 又 點 睇 ?


zoom

輯 自 《 選 舉 》 一 片

張 虹 : 胡 志 偉 好 親 切 , 但 我 唔 知 親 切 對 做 立 法 會 議 員 。 陶 君 行 就 比 較 急 躁 , 我 諗 佢 要 慢 慢 磨 練 下 。 如 果 你 要 有 種 辯 才 , 我 諗 你 真 係 要 讀 書 。 鍾 唔 鍾 意 都 好 , 佢 兩 位 ( 黃 毓 民 和 梁 國 雄 ) , 都 係 讀 過 好 多 書 … …

發表迴響

