拆 旅 發 局   反 競 爭 惡 法   謝 偉 俊 : 我 係 中 間 偏 右

新 一 屆 立 法 會 明 天 正 式 開 始 , 以 上 月 選 舉 結 果 睇 , 今 屆 立 法 會 無 可 避 免 會 進 一 步 左 傾 。 不 過 , 剛 剛 晉 身 立 法 會 新 貴 謝 偉 俊 就 同 《 蘋 果 批 》 講 , 佢 好 多 政 綱 同 理 念 , 其 實 都 係 偏 向 政 治 光 譜 右 方 … …

主 持 : 楊 卓 華   高 明 輝

謝 偉 俊 :
我 係 中 間 偏 右 少 少 … … 我 贊 成 小 政 府 , 贊 成 ( 政 府 ) 唔 好 咁 多 動 作 , 唔 贊 成 福 利 主 義 , 唔 贊 成 太 多 social engineering ( 社 會 改 造 ) , 呢 個 係 我 基 本 價 值 觀 念 , 至 於 其 他 好 多 核 心 價 值 , 譬 如 民 主 、 自 由 等 等 , 唔 使 講 我 當 然 會 支 持 。


zoom

 

睇 番 你 參 選 時 主 打 政 綱 , 就 係 「 解 散 旅 發 局 」 , 你 諗 住 下 一 步 會 點 去 做 落 實 呢 個 政 綱 ?

謝 偉 俊 :
我 可 以 由 易 去 難 … … 我 可 以 同 有 關 當 局 傾 偈 , 究 竟 你 ( 政 府 ) 點 睇 ? 究 竟 你 認 唔 認 同 業 界 入 面 好 多 聲 音 都 係 覺 得 要 重 大 改 革 , 甚 至 乎 某 段 時 間 內 將 旅 發 局 , 逐 步 逐 步 去 用 其 他 部 門 吸 收 佢 呢 ? 如 果 萬 一 政 府 真 係 接 受 業 界 意 見 , 接 受 我 提 出 進 取 意 見 , 咁 我 咪 唔 需 要 做
否 則 , 如 果 政 府 係 好 頑 固 , 又 或 者 如 果 有 政 府 部 門 諗 住 霸 住 某 山 頭 , 咁 我 咪 要 考 慮 有 乜 其 他 更 好 方 法 , 例 如 我 自 己 提 出 一 個 議 案 , 加 埋 媒 體 同 業 界 聲 音 , 令 到 政 府 有 更 加 大 壓 力 , 各 方 各 面 方 法 我 都 會 考 慮 。

2


zoom

2007 年 4 月 自 由 黨 的 田 北 俊 接 替 同 黨 的 周 梁 淑 怡 , 出 任 旅 發 局 主 席 。

自 由 黨 立 法 會 選 舉 潰 不 成 軍 , 你 曾 對 傳 媒 講 係 「 天 助 我 也 」 。
旅發 局 前 任 主 席 周 梁 淑 怡 , 同 現 任 主 席 田 北 俊 , 都 係 自 由 黨 人 , 一 般 人 亦 覺 得 旅 發 局同 自 由 黨 關 係 好 密 切 , 你 係 咪 覺 得 自 由 黨 潰 敗 對 落 實 「 解 散 旅 發 局 」 好 有 幫 助 ?


zoom

審 計 署 07 年 報 告 狠 批 旅 發 局 內 部 行 政 及 賬 目 混 亂 , 包 括 員 工 未 經 批 准 已 起 程 公 幹 、 應 酬 費 超 支 、 贊 助 商 招 標 程 序 草 率 及 花 紅 發 放 欠 準 則 等 。

謝 偉 俊 :
傳 媒 就 話 我 係 針 對 自 由 黨 , 其 實 完 全 唔 係 , 我 唔 係 針 對 個 別 人 士 , 我 反 而 覺 得 個 機 制 本 身 係 有 問 題 存 在 , 包 括 佢 ( 旅 發 局 ) 使 咁 多 錢 , 做 唔 做 到 佢 應 該 做 … …
近 年 自 由 黨 控 制 業 界 , 的 確 係 一 定 有 佢 影 響 , 好 似 主 要 幾 個 位 、 議 席 , 包 括 旅 遊 業 議 會 、 旅 發 局 , 都 係 由 自 由 黨 人 控 制 , 碰 自 由 黨 力 度 減 弱 , 或 者 佢 互 相 輸 送 ( 利 益 ) 互 相 包 庇 架 構 係 弱 話 , 會 唔 會 令 到 我 政 府 可 以 有 能 力 作 某 改 革 呢 ? 所 謂 「 天 助 我 也 」 係 有 少 少 半 講 笑 性 質 , ( 其 實 指 ) 要 成 就 每 一 件 事 都 要 天 時 地 利 人 和 。

3


zoom

 

你 話 唔 贊 成 政 府 太 多 干 預 , 咁 你 又 支 唔 支 持 政 府 建 議 「 競 爭 法 」 ?
另 外 , 雖 然 本 地 大 小 律 師 公 會 擁 有 「 強 大 市 場 力 量 」 , 大 律 師 同 事 務 律 師 之 間 又 進 行 「 分 配 市 場 」 , 照 理 就 應 該 牴 觸 晒 「 競 爭 法 」 入 面 概 念 , 但 根 據 政 府 建 議 , 律 師 行 業 又 極 可 能 享 有 豁 免 , 你 身 為 律 師 , 點 睇 呢 問 題 ?

謝 偉 俊 :
原 則 上 我 唔 係 太 贊 成 立 所 謂 公 平 競 爭 法 。 基 本 上 , 我 覺 得 法 律 係 越 少 越 好 , 因 為 一 有 ( 新 ) 法 律 , 就 會 有 好 多 執 行 上 問 題 … … 家 社 會 進 程 , 未 必 需 要 好 多 呢 法 律 , 唔 好 講 公 平 競 爭 法 , 甚 至 係 歧 視 法 … … 香 港 一 向 係 一 個 高 度 資 本 主 義 社 會 , 大 家 都 係 ( 習 慣 ) 為 自 己 做 , 而 唔 係 太 多 政 府 干 預 … …
但萬 一 如 果 真 係 要 立 公 平 競 爭 法 , 咁 我 就 覺 得 點 解 法 律 行 業 唔 受 涵 蓋 呢 ? … … 事 實 上, 法 律 行 業 亦 有 好 多 cartel , 大 家 互 相 用 一 個 所 謂 「 專 業 資 格 」 包 圍 ( 保 護 ) 自己 , 令 好 多 人 唔 能 夠 分 享 成 果 , 得 到 服 務 。

發表迴響

