信 貸 收 縮 系 列 : 解 構 內 地 港 商 倒 閉 潮

金 融 海 嘯 接 連 有 內 地 廠 商 倒 閉 , 但 其 實 倒 閉 潮 一 早 已 經 開 始 , 上 半 年 官 方 公 佈 倒 閉 中 小 企 就 有 近 七 萬 間 , 特 別 對 於 港 商 講 , 信 貸 收 縮 似 乎 只 係 令 倒 閉 潮 加 劇 最 後 一 根 稻 草 … … 主 持 : 楊 卓 華

1


zoom

 

中 小 企 聯 合 會 副 主 席 佘 繼 泉 :
(倒 閉 潮 ) 一 直 都 發 生 緊 , 供 應 過 剩 , 需 求 唔 均 衡 , 令 好 多 人 蝕 本 都 要 做 … … 仲 有 內地 好 多 法 律 、 規 範 越 來 越 嚴 苛 … … ( 例 如 ) 勞 動 合 同 法 嚴 格 執 行 , 令 勞 方 同 資 方 有好 大 矛 盾 。 勞 動 法 其 中 一 部 份 話 , 加 班 要 有 雙 倍 工 資 , 有 時 甚 至 三 倍 , 仲 可 以 追 溯番 僱 主 以 前 畀 少 加 班 工 資 。


zoom

 

好 似 上 個 月 倒 閉 家 電 生 產 商 百 靈 達 , 就 被 深 圳 工 人 追 討 由 05 年 9 月 至 07 年 6 月 份 近 一 千 四 百 萬 人 民 幣 「 加 班 補 償 」 。


zoom

 

佘 繼 泉 : 有 一 批 律 師 , 我 叫 「 黑 心 律 師 」 , 因 為 有 成 功 個 案 , 於 是 工 人 , 如 果 同 你 ( 工 人 ) 爭 取 到 幾 多 差 額 補 償 , 就 分 番 幾 多 畀 我 ( 律 師 ) , 仲 工 廠 附 近 大 肆 宣 傳 。

2


zoom

 

但 部 份 人 反 而 歸 咎 香 港 廠 家 仲 停 留 勞 工 密 集 低 增 值 生 產 , 冇 透 過 「 提 升 產 業 質 素 」 減 低 相 關 影 響 。

佘 繼 泉 : 我 ( 港 商 ) 真 正 死 因 , 係 內 地 個 體 戶 用 好 唔 公 平 平 台 , 同 我 搶 生 意 … … 同 一 法 例 , ( 地 方 政 府 ) 執 行 上 寬 鬆 或 者 緊 , 後 果 會 好 懸 殊 。 香 港 人 辦 廠 , 有 乜 問 題 會 好 擔 心 , ( 因 為 ) 法 例 可 以 罰 得 好 重 ─ ─ 唔 係 先 經 審 判 然 後 定 你 罪 、 封 你 間 廠 , 而 係 先 封 你 間 廠 , 然 後 再 審 … … ( 但 內 地 ) 個 體 戶 成 長 文 化 同 我 好 唔 同 , 出 事 佢 有 「 第 二 方 法 」 解 決 問 題 , ( 成 本 ) 往 往 比 我 低 好 多 … …

點 幫 中 小 企 捱 過 金 融 海 嘯 ?


zoom

 

立 法 會 議 員 余 若 薇 :
建 議 預 繳 稅 方 面 , 如 果 政 府 今 年 可 以 唔 使 中 小 企 交 , 相 信 會 係 一 個 好 大 幫 助 。


zoom

 

立 法 會 議 員 何 俊 仁 :
香 港 以 往 太 依 賴 地 產 同 金 融 , 香 港 需 要 做 , 係 重 建 經 濟 同 時 , 推 動 產 業 多 元 化 。

3


zoom

 

特 首 曾 蔭 權 經 濟 機 遇 委 員 會 , 話 諗 緊 方 法 幫 中 小 企 , 你 又 點 睇 ?


zoom

 

佘 繼 泉 :
香 港 企 業 大 部 份 都 係 從 事 low-end ( 低 檔 ) 產 品 , 呢 個 係 真 真 正 正 現 實 , 倒 不 如 務 實 , 睇 睇 呢 班 廠 家 仲 有 冇 ( 生 存 ) 空 間 … … 曾 蔭 權 施 政 報 告 講 , 我 要 同 珠 三 角 結 合 , 但 我 想 講 畀 佢 聽 , 家 唔 係 外 國 人 打 低 我 , 正 正 係 呢 珠 三 角 個 體 戶 打 低 我

發表迴響

