撤 外 傭 稅 : 葉 劉 翻 舊 賬 !

葉 劉 淑 儀 就 佢 撤 銷 外 傭 稅 議 案 , 掉 轉 槍 頭 插 政 府 , 佢 同 勞 工 及 福 利 局 局 長 張 建 宗 , 噚 日 就 立 法 會 再 次 激 出 火 花 。 與 此 同 時 , 《 蘋 果 批 》 論 壇 之 上 , 葉 劉 再 翻 張 建 宗 有 關 外 傭 稅 上 舊 賬 … …

主 持 : 楊 卓 華

1


zoom

睇 番 外 傭 稅 歷 史 背 景 , 其 實 係 03 年 2 月 由 特 首 會 同 行 政 會 議 通 過 , 當 時 葉 太 你 作 為 保 安 局 局 長 , 係 行 政 會 議 官 守 成 員 , 整 個 決 定 其 實 係 咪 你 都 有 份 參 與 ?


zoom

葉 劉 淑 儀 :
時 保 安 局 好 有 保 留 , ( 保 安 局 轄 下 ) 入 境 處 其 實 強 烈 反 對 。 因 為 佢 係 前 線 , 知 道 一 話 出 簽 證 收 400 蚊 , 又 冇 得 refund ( 退 款 ) … … 市 民 實 嘈 得 好 緊 要 。 保 安 局 一 路 都 唔 願 意 接 受 , 一 路 都 係 ( 當 年 ) 做 緊 育 人 力 統 籌 張 建 宗 局 長 同 我 傾 , 最 終 係 overrule ( 保 安 局 意 見 被 推 翻 ) , 即 係 較 高 層 決 定 要 收 , 我 作 為 官 員 入 到 行 政 會 議 就 冇 得 反 對 , 要 集 體 負 責 。

2


zoom

李 兆 富 :
葉 太 你 作 為 過 來 人 , 行 政 機 關 坐 過 , 都 知 道 03 年 以 來 政 府 錯 誤 決 定 唔 只 一 單 半 單 … … 外 傭 稅 早 前 話 要 暫 停 時 候 , 亦 都 搞 到 亂 七 八 糟 , 你 認 為 究 竟 係 人 問 題 , 定 係 制 度 出 現 問 題 ?


zoom

張 建 宗 局 長 於 7 月 底 公 佈 豁 免 外 傭 稅 措 施 。

葉 劉 淑 儀 :
( 張 建 宗 ) 局 長 同 我 講 , ( 外 傭 稅 ) 暫 緩 兩 年 之 後 , 人 發 覺 原 來 可 以 變 四 十 七 或 者 四 十 八 個 月 , 只 要 炒 多 佢 ( 傭 工 ) 一 次 。 局 長 就 話 : 「 我 唔 係 人 走 法 律 罅 , 係 制 度 面 有 ( 漏 洞 ) … … 」 但 我 覺 得 ( 張 建 宗 如 此 說 ) 非 常 唔 好 , 即 係 市 民 搵 你 制 度 漏 洞 … … 我 諗 唔 係 純 粹 制 度 ( 問 題 ) , 係 有 人 為 。 我 唔 係 針 對 任 何 人 , 譬 如 外 傭 稅 , 我 最 近 見 到 另 一 個 舊 老 闆 鍾 逸 傑 爵 士 , 佢 都 話 唔 應 該 收 。 我 諗 英 國 人 年 代 唔 會 收 呢 個 稅 , 因 為 英 國 人 價 值 觀 比 較 覺 得 唔 應 該 影 響 外 傭 。

3
泛 民 點 睇 葉 劉 修 訂 案 ?


zoom

余 若 薇 :
一 向 都 反 對 政 府 當 年 用 行 政 手 段 收 取 呢 個 外 傭 徵 費 , 所 以 唔 可 以 話 今 次 係 支 持 佢 ( 葉 劉 ) , ( 有 關 議 案 ) 只 係 一 個 簡 單 技 術 修 訂 。


zoom

何 俊 仁 :
支 持 佢 議 案 , 係 因 為 我 一 向 都 認 為 呢 個 ( 外 傭 稅 ) 係 不 公 義


zoom

另 外 , 工 會 有 另 一 個 睇 法 , 認 為 03 年 開 始 徵 收 外 傭 稅 時 , 政 府 係 先 將 外 傭 最 低 工 資 減 400 蚊 , 咁 家 撤 銷 外 傭 稅 , 亦 應 該 將 400 蚊 畀 番 外 傭 , 而 唔 係 畀 僱 主 , 呢 方 面 你 又 點 睇 ?

葉 劉 淑 儀 :
我 諗 外 傭 僱 主 條 氣 最 唔 順 , 係 自 03 年 以 來 外 傭 人 工 已 經 加 四 次 , 加 310 蚊 , 距 離 未 減 水 平 只 差 90 蚊 。 僱 主 氣 憤 地 方 係 400 蚊 ( 外 傭 稅 ) 仍 然 係 我 畀 … … 張 局 長 成 日 都 講 , 35 年 來 , 外 傭 ( 最 低 工 資 ) 增 減 機 制 係 加 多 過 減 , 減 只 試 過 兩 次 , 都 係 睇 一 籃 子 經 濟 數 據 ─ ─ 政 府 素 來 都 係 睇 經 濟 數 據 … … 而 唔 係 睇 工 會 壓 力 或 者 菲 律 賓 政 府 壓 力 。

發表迴響

