信 貸 收 縮 系 列 : 海 嘯 中 的 曙 光

信 貸 收 縮 之 下 , 做 生 意 , 似 乎 係 膨 脹 得 越 大 就 死 得 越 快 , 唔 少 連 鎖 企 業 以 至 富 豪 都 呢 一 浪 之 中 損 手 。 不 過 有 危 亦 有 機 , 呢 次 調 整 之 中 , 成 本 都 有 機 會 下 調 , 對 於 部 份 過 去 穩 守 中 小 企 講 , 反 而 係 一 個 難 得 擴 充 機 會 , 可 以 話 係 海 嘯 中 一 絲 曙 光 … …

主 持 : 高 明 輝

1


zoom

最 近 又 有 目 黑 壽 司 倒 閉 , 連 同 之 前 U-RIGHT 、 泰 林 、 Krispy Kreme 等 連 鎖 店 關 門 大 吉 , 似 乎 今 次 香 港 飲 食 同 零 售 業 受 影 響 幾 大 。


zoom

林 博 聰 :
等 我 分 享 小 小 經 驗 , 因 為 我 做 飲 食 , 有 好 大 量 裝 修 係 ( 為 ) 符 合 香 港 法 例 而 做 , 譬 如 消 防 設 備 、 抽 風 、 來 去 水 , 基 本 裝 修 全 部 唔 走 。 如 果 業 主 唔 同 你 續 個 合 約 , 你 就 算 搬 位 好 啦 , 都 要 重 新 投 放 一 個 資 金 , 你 先 至 可 以 繼 續 營 業 , 如 果 你 唔 走 , 業 主 會 企 得 比 較 強 硬 , 因 為 佢 唔 減 ( 租 ) 畀 你 , 你 可 能 一 百 幾 十 萬 度 , 咁 就 睇 自 己 ( 飲 食 店 東 主 ) 點 樣 計 數 。


zoom

羅 穎 兒 :
反 而 我 呢 行 ( 花 店 ) 呢 , 定 單 就 仲 未 有 少 住 。 因 為 我 行 都 好 講 時 節 , 譬 如 畢 業 、 聖 誕 節 、 結 婚 、 新 年 、 情 人 節 咁 , 基 本 上 客 人 都 一 定 要 買 花 , 所 以 講 影 響 , 行 業 面 唔 識 點 樣 去 面 對 ( 行 家 ) 影 響 就 大 … … ( 譬 如 話 ) 有 行 家 佢 可 能 收 數 收 得 慢 , 又 或 者 全 部 都 後 數 。

2


zoom

李 兆 富 :
兩 位 唔 驚 消 費 萎 縮 咩 ? 賤 物 鬥 窮 人 都 唔 係 未 經 歷 過 , 02 年 一 蚊 一 隻 雞 , 酒 樓 都 可 以 坐 唔 滿 。 唔 怕 有 咁 日 子 重 新 過 咩 ?

羅 穎 兒 :
我 頭 先 講 話 生 意 冇 乜 影 響 之 外 , 我 仲 做 緊 擴 充 , 最 近 請 緊 一 人 , 可 能 金 融 海 嘯 令 到 好 多 人 失 業 , 令 到 我 選 擇 多 , 淨 係 求 職 信 send 都 有 好 多 。 我 覺 得 金 融 海 嘯 對 借 公 司 梗 係 有 影 響 啦 , 但 係 對 我 未 咁 成 長 公 司 , 個 影 響 未 必 係 咁 負 面 。

林 博 聰 :
今 次 金 融 海 嘯 暫 時 業 主 仲 係 好 強 硬 , 肯 妥 協 業 主 仲 係 少 , 呢 個 骨 牌 效 應 , 或 者 市 場 需 求 問 題 , 未 咁 快 出 現 , 我 相 信 過 年 之 後 , 會 有 大 量 舖 頭 可 以 揀 , 甚 至 個 租 金 可 以 滑 落 。

3


zoom

今 次 大 調 整 , 好 似 租 金 咁 , 部 份 價 格 下 調 , 反 而 造 就 一 企 業 可 以 逆 市 之 中 擴 充 , 成 為 海 嘯 之 中 一 道 曙 光 , 而 唔 係 一 面 倒 只 有 負 面 消 息 。


zoom

謝 偉 俊 :
韓 圜 會 跌 啦 , 澳 洲 紙 跌 得 好 緊 要 … … 如 果 未 去 過 ( 當 地 旅 遊 ) , 都 係 一 個 好 時 機 , 因 為 會 平 … … 大 家 都 係 金 融 海 嘯 中 浮 浮 沉 沉 , 或 者 仲 擔 心 緊 , 起 碼 仲 未 明 朗 化 , 我 諗 可 能 今 年 聖 誕 節 會 差 , 但 係 我 相 信 好 快 人 會 習 慣 , 企 番 定 睇 番 定 , 過 年 時 候 或 者 好 番 。 呢 個 時 候 更 加 應 該 鼓 勵 大 眾 散 心 , 唔 好 諗 住 太 悲 觀 , 因 為 始 終 身 心 健 康 最 緊 要 , 旅 遊 係 幫 到 大 家 平 衡 番 。


zoom

李 兆 富 :
經 濟 好 經 濟 差 , 香 港 人 都 經 歷 過 , 又 唔 見 到 成 街 舖 都 執 晒 , 經 濟 再 差 都 好 , Life must go on , 人 都 唔 會 死 晒 , 可 以 係 一 個 機 會

發表迴響

