海 嘯 下 K 場 食 肆 點 變 陣 ?

經 濟 開 始 步 向 衰 退 , 傳 統 智 慧 通 常 話 , 一 般 消 費 娛 樂 、 飲 食 業 受 影 響 相 對 上 會 較 細 , 但 即 使 係 咁 , 亦 唔 代 表 佢 唔 需 要 變 陣 求 存 … …

主 持 : 楊 卓 華   高 明 輝

1


zoom

駱 : 十 月 國 慶 黃 金 周 第 一 個 禮 拜 過 , 第 二 個 禮 拜 股 市 跌 得 好 急 , 我 諗 全 香 港 周 圍 消 費 , 無 論 你 係 大 大 小 小 食 肆 或 娛 樂 場 所 , 全 部 都 無 一 倖 免 , 成 條 街 都 靜 晒 , 但 係 到 第 三 個 禮 拜 , 個 市 況 穩 定 番 , 我 自 己 都 做 好 多 工 夫 , 推 出 好 多 優 惠 , 一 路 頂 住 先 , 又 決 定 同 一 冇 合 作 好 耐 唱 片 公 司 合 作 番 , 買 大 批 新 歌 返 … … 各 方 面 都 做 好 , 再 加 埋 多 優 惠 , 用 呢 新 歌 咁 谷 , 我 呢 兩 三 個 禮 拜 都 保 持 到 一 成 績 出


zoom

但 你 最 近 仲 列 明 按 人 頭 收 取 最 多 八 蚊 歌 曲 版 權 費 , 咁 又 係 咪 同 金 融 海 嘯 有 關 ?

駱 : 其 實 呢 個 講 好 耐 , 你 睇 到 呢 次 海 嘯 , 同 廣 告 界 朋 友 傾 開 , 已 經 有 好 多 agency ( 廣 告 公 司 ) layoff ( 裁 員 ) , 睇 到 廣 告 業 緊 幾 個 月 都 會 雪 櫃 邊 , 廣 告 業 辛 苦 代 表 乜 呢 ? ( 代 表 ) 娛 樂 圈 代 言 人 、 開 張 剪 綵 ( 的 收 入 ) 仲 加 困 難 , 如 果 要 有 好 歌 畀 大 家 享 受 , 真 係 要 有 資 源 去 畀 唱 片 公 司 … … 我 希 望 畀 人 客 知 道 , 佢 只 係 投 放 好 少 , 支 援 番 唱 片 事 業 。

2


zoom

事 實 上 , 本 地 飲 食 娛 樂 業 , 03 年 沙 士 已 經 經 歷 過 一 次 大 風 浪 , 因 為 時 香 港 真 係 個 個 情 願 留 屋 企 , 都 唔 敢 外 出 用 膳 同 唱 K 。 經 過 次 風 浪 洗 禮 , 令 好 多 公 司 面 對 逆 境 時 開 源 節 流 反 應 明 顯 快 好 多 。


zoom

林 : 我 公 司 員 工 都 係 muti-skill , 一 個 員 工 做 好 多 個 職 位 , 同 埋 我 不 嬲 都 唔 會 用 廚 師 , 好 多 都 係 半 加 工 , 其 實 ( 食 物 ) 到 可 能 只 係 用 reheat 爐 去 翻 熱 , 咁 就 煮 到 個 , 所 以 我 個 培 訓 又 好 短 , 員 工 又 多 功 能 。

3


zoom

駱 : 卡 拉 OK 最 高 期 係 98 、 99 年 , 當 時 整 個 市 場 超 過 二 十 幾 億 生 意 額 , 但 經 過 沙 士 、 全 面 禁 煙 後 , 家 就 跌 至 十 幾 億 一 年 營 業 額 … … ( 不 過 ) 沙 士 好 短 暫 , 對 我 講 實 質 ( 影 響 ) 只 係 兩 個 月 , 沙 士 之 後 我 好 似 過 年 咁 , 大 家 好 興 奮 , 反 而 係 旺 , 但 今 次 我 諗 時 間 都 應 該 幾 長 , 因 為 消 費 信 心 唔 係 一 下 子 可 以 咁 易 企 穩 … … 我 自 己 睇 ( 調 整 期 ) 半 年 至 九 個 月 。


zoom

面 對 經 濟 逆 境 , 生 意 人 可 以 憑 自 己 創 意 同 努 力 捱 過 去 , 不 過 面 對 政 客 一 民 粹 政 策 就 好 唔 同 ; 例 如 上 面 所 講 一 刀 切 禁 煙 , 人 為 咁 令 部 份 市 場 永 遠 流 失 , 好 似 加 州 紅 咁 大 公 司 仲 可 以 變 陣 轉 攻 其 他 新 市 場 , 但 好 多 小 本 經 營 酒 吧 同 娛 樂 場 所 卻 因 此 而 被 人 為 淘 汰

發表迴響

