信 貸 收 縮 系 列 : 企 業 見 招 拆 招

正 當 大 家 都 為 金 融 海 嘯 而 徬 徨 的 時 候 , 幾 個 公 司 負 責 人 就 同 《 蘋 果 批 》 講 有 危 先 有 機 , 只 要 懂 得 跟 住 形 勢 見 招 拆 招 , 要 繼 續 生 存 其 實 有 好 多 方 法 … …

主 持 : 高 明 輝

1


zoom

香 港 , 營 商 其 中 一 個 最 大 負 擔 就 係 租 金 。 家 有 好 多 商 戶 都 話 捱 唔 住 , 部 份 就 要 求 減 租 。


zoom

莊 : 我 租 約 , 當 然 會 希 望 世 界 唔 好 時 候 業 主 同 我 共 度 時 艱 , 但 係 講 呢 句 說 話 時 我 一 定 要 同 意 第 二 句 說 話 , 就 係 當 世 界 好 時 候 , 你 願 意 分 錢 畀 佢 … … ( 其 實 ) 業 主 收 入 有 兩 方 面 , 第 一 個 係 收 租 , 第 二 個 係 ( 根 據 租 戶 ) 銷 售 額 分 佣 , 最 近 佢 已 經 減 ( 租 金 ) , 因 為 銷 售 一 差 , 佢 個 ( 佣 金 ) 已 經 跌


zoom

駱 : 事 實 上 租 金 對 飲 食 、 娛 樂 , 都 係 大 壓 力 , 尤 其 是 舊 年 、 今 年 年 頭 簽 落 租 約 , 呢 一 個 時 候 就 難 頂 , 可 能 遲 真 係 要 同 業 主 傾 , 但 我 暫 時 冇 咁 壓 力 … … 我 諗 今 次 金 融 風 暴 都 可 能 會 出 現 一 汰 弱 留 強 情 況 。

2


zoom

另 一 個 營 商 難 題 就 係 員 工 開 支 。 唔 少 企 業 都 出 現 裁 員 , 更 有 局 長 表 示 僱 主 可 以 同 僱 員 商 量 減 薪 一 半 。 不 過 亦 有 企 業 就 唔 單 止 冇 裁 員 , 仲 可 以 宣 佈 會 向 員 工 發 花 紅 。

莊 : 作 為 一 個 負 責 任 的 機 構 , 九 月 開 始 市 , 但 如 果 之 前 三 季 都 業 績 理 想 , 亦 都 睇 到 十 、 十 一 、 十 二 月 都 可 以 維 持 某 一 個 基 數 。 假 如 我 賺 錢 , 我 覺 得 分 花 紅 係 代 表 以 前 成 績 , 無 理 由 將 佢 ( 員 工 ) 應 得 扣 起 。

3


zoom

咁 惡 劣 情 況 之 下 , 做 生 意 可 以 點 樣 見 招 拆 招 呢 ?


zoom

羅 : 最 壞 打 算 就 係 某 部 份 單 我 唔 接 , 因 為 我 做 花 好 多 時 客 打 訂 得 好 急 , 例 如 話 你 聽 日 同 我 整 紮 花 , 甚 至 乎 話 聽 日 整 個 花 球 , 聽 日 結 婚 。 呢 一 單 我 未 必 會 即 時 收 到 錢 , 我 就 會 去 選 擇 , 暫 時 都 會 去 接 , 佢 要 花 時 候 佢 都 有 花 , 到 情 況 真 係 唔 係 咁 容 許 時 候 可 能 會 篩 走 呢 單 先 。

莊 : 無 可 否 認 減 價 係 市 場 推 廣 一 個 好 重 要 元 素 。 但 係 同 時 間 有 好 多 百 貨 公 司 、 店 舖 都 係 做 緊 減 價 。 所 以 減 價 只 係 其 中 一 個 方 法 , 仲 有 好 多 營 銷 上 或 者 市 場 上 策 略 。 ( 例 如 ) 由 半 年 前 至 九 個 月 前 , 我 已 開 始 決 定 去 辦 乜 貨 ( 來 因 應 市 場 轉 變 )

發表迴響

